Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Ik heb even de kosten van de stal gevraagd en dan komt er 15 euro(totaal) bij , er zijn namelijk zo`n 200 stallen(geloof ik heb ze nog niet geteld)
en er staan er een paar vrij . Dus ipv 35 euro is het nu TOTAAL 50 euro........... weet niet of jullie dit te veel vinden, maar ik heb mijn best gedaan het zo laag mogelijk te houden.
We mogen nog wel ff wat extra diskettes aanschaffen denk ik
(digi werkt met diskettes, ja
)
) naar een vreemde omgeving te gaan (nog een ding
). We leren er dus allebei wat van 
Binnenfoto's zien er niet uit door het stof, dus alle foto's worden wel buiten genomen. Francis schreef:Voor de lunch kunnen we allemaal wel wat meenemen, óf, als jullie dat liever doen, kunnen we bijv. ook een chinese rijsttafel afhalen... Heb ik ook al eens ergens gedaan...![]()

vera"]
[quote="Francis schreef:Enne, inderdaad, Flyinghigh moet er nog bij want zonder mammie komt Digger niet![]()
).......kan ie nou nóg niet zonder Mammie??? Goed goed.......mammie zal braaf komen opdraven,
, kan mijn zoon toch niet laten stikken en eerlijk is eerlijk, het is de hoooooogste tijd voor een heeeerlijke knuffel met 'm!!!!!

) vind ik het voor een gezamelijke lunch nou weer iets minder.
) weer iets anders lekkers, en zo stel je een buffet samen van wat iedereen meeneemt...
De hele dag alleen slaatje gegeten, in allerlij verschillende 'verschijningsvormen'...
)
Anders neem ik dus wel zelf een kannetje koffie mee...