Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Romkabouter schreef:Dat valt mee paintless, binnen anderhalf uur zijn bijna alle paintshows en aqha shows te bereiken. (Dit jaar weet ik zo ff niet)
DRHA is alleen wel in het zuiden, dat is wel jammer.
Verder zie ik niet wat er mis is met wran shows, het is toch een beetje de breedtesport van het westernrijden. Of je nu blij bent met de regelgeving of niet.
Paintless schreef:ja maar Duitsland is toch al gouw 2 uur rijden met trailer.
Paintless schreef:de paint shows en NQHA shows is voor mij geen optie.. want ik heb geen pampierke bij mijn knolletje gekregen. dus zit ik al gouw aan de niet vaste rassenshows vast
Paintless schreef:maar als ik het niet met wran eens ben, wil ik dus ook niet aan hun spelletje mee doen. de manier waarom het spel gespeeld wordt, staat me niet aan.
Paintless schreef:maar doordat de moeder van mijn paardje een onbekende is blijft er niet veel voor mij over.
Paintless schreef:ik heb het door.
ik weet ook wel dat ik me niet aan moest stellen. bovendien, hoe goed ben ik nou wel niet. waardeloos gewoon, letterlijk omdat ik nog niets heb laten zien.
als ik het allemaal heb laten bezinken gaat het uiteindelijk mij om de lol en het laten zien wat ik met mijn paard bereikt heb. (dmv training weliswaar)
duzzz cappie kopen..