Djilan schreef:Je kunt alleen een discussie voeren als beide partijen open staan voor de argumenten en mening van anderen. Daar is bij Arabesk en partner meestal geen sprake van. Wat zij zeggen is waarheid, punt.
Dat is precies de reden waarom mensen zo heftig op haar en Arno reageren.
En ja dat is jammer want ik hoor graag ervaringen van andere mensen die iets nieuws/anders willen en durven te proberen. Ik ben dus oprecht nieuwsgierig naar wat Carmen met de hoefschoenen gaat doen.
Mijn mams zegt altijd: "Elk vogeltje zingt zoals het gebekt is," ze is zo wijs mijn mams. Ik lees maar af en toe mee op deze site. Ik ken dus Arabesk en Arno verder niet, jou ook niet trouwens. Maar ik heb een ieder al hele zinnige dingen horen zeggen. Zinnig genoeg om de onzin maar te laten voor wat het is. Die pik er dus maar uit en word steeds wijzer.
Ik wil echt weten hoe Carmen het op de schoenen doet, hoe haar ervaringen zijn. Als Arabesk dat hier niet had aangezwengeld had ik nooit ervan geweten. Dus hoewel de opening van Arabesk misschien wat ongelukkig was ben ik haar toch heel dankbaar. Dus vogeltje A, fluit maar rustig verder, een beetje vals misschien af en toe, ik luister.