[WN] Ruben v Dorp

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

EeCee

Re: Ruben v Dorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 10:44

Ik vond het al met al een heel leuk stuk! Vooral de setting dat hij midden op z,n erf half hangend in die stoel zat Haha!

Het opnameteam van de KRO is best wel creatief OK dan!

Lars_Alida

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 12:14

Denk dat EeCe gelijk heeft, het gaat om de hele klas en Ruben als kleurrijkste figuur daarin.
Denk ook dat we allemaal gewoon een beetje jaloers zijn.Meedoen met de grote jongens, wat , er zelf een zijn!
daar dromen de meeste trainers toch van.
Meen mij te herinneren dat Ruben dierenarts wilde worden, maar uitgeloot werdt.
Achteraf maar goed ook anders was deze successtory er nooit geweest.
Ruben zal denk beamen dat hard werken belangrijk is maar de juiste mensen op de juiste plaats
en tijd even zo goed.
Het leuke is, hij geeft nu zelf jonge trainers die kansen.
Ruben knap werk onze complimenten.

p.s denk dat je ook een hele goeie dierenarts geweest zou zijn

10y

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 15:20

Nee was niet Ruben, maar Caspar Cohen die uitgeloot werd. Dacht dat die later in Gent zijn opleiding is gaan volgen.

Gaaf deze reportage. Zie hem ook nog 12,5 jaar geleden op mijn paard zitten. OK dan! . Fijn dat hij het zo mooi voor elkaar heeft, het is hem van harte gegund.

Rob_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 16:09

sflj schreef:
Typisch Bokt om niks negatiefs te mogen zeggen en ik dacht dat o.a. Rob juist iemand was die daar wel eens over viel. Knipoog

Hoezo negatief? er is toch niets negatiefs gezegt,alleen de waarheid en dat mag toch Slapen
Ik ben zeker voorstander van de vrijheid om te zeggen wat je denkt,ik doe niets anders Cool
Dat je dan niet altijd vrienden maakt is mooi meegenomen Haha! .
Maar iets schrijven wat op een bepaalde wijze wordt geinterpreteerd (en niet alleen door mij) en je daarna verschuilen achter een dik gordijn van onschuld,nee daar maak je vrienden mee
hahahahahaha pffffffffffffffff om te gillen.En de meesten trappen er ook nog in HEERLIJK Haha!
Maargoed ik heb als limburger altijd opgekeken naar de *eerlijkheid* van de westerling,nou laat ik je vertellen dat ik daar nu heeeeeeeeeeeeeel anders tegen aan kijk.En in het bijzonder sinds ik de DSBA heb opgericht.een boek kan ik er van schrijven.
Oja **wie de schoen past trekke hem aan** Cool

FF ontopic.
Ruben is een hele goeie trainer en ik gun hem alles,heb 2 clinics mogen rijden bij hem en om dan maar weer eerlijk te zijn.
De eerste was helemaal super,maar bij de 2e was te merken dat hij een ietsie pietsie te commercieel was.

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 16:27

Citaat:
Nee was niet Ruben, maar Casper Cohen die uitgeloot werd. Dacht dat die later in Gent zijn opleiding is gaan volgen.
Casper heeft het anders ook leuk gedaan in een poosje... Hij is nu compleet wat anders gaan doen en uiteindelijk ook geen dierenarts geworden. Hij is getrouwd en net vader geworden! Sprak Thijs toevallig van het weekend Lachen die is mijn hoefsmid.

Ondanks dat Ruben het spul huurt zou ik toch wel met hem willen ruilen, hij heeft het echt voor elkaar voorlopig en zitten wij hier in het koude kikkerlandje over hem te babbelen

Jessix

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 19:06

Ook ik als dressuurruiter heb de uitzendig mede door dit topic gekeken. Ik "ken" Ruben nog uit zijn manege Austerlitz tijd en vond het heel erg leuk om te zien dat het hem zo goed gegaan is! Top als je je droom waar kan maken. Af en toe hoorde ik ook wel het e.e.a. over zijn successen, maar als niet western ruiter ben je natuurlijk nooit zo op de hoogte.

Maar grote vraag aan jullie is dan ook: Hoe is zijn carriere verlopen?? Vanaf Austerlitz is hij volgens mij bij Nedpoint gaan werken en dat zal misschien zijn eerste stappen in Amerika hebben gezet?? Of is hij daar op eigen houtje heen gegaan om te trainen?? Of was hij ondertussen al zo goed in Nederland of Europa dat hij gevraagd is??

Nogmaals, ik heb geen idee, maar zou het wel leuk vinden de hele succes story te lezen. En jullie als echte Ruben kenners weten vast meer!

10y

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-09 00:28

Was ook behoorlijk frustrerend niet alleen maar 1 x uitgeloot te worden. Caspar heeft toch ook nog niet zo heel lang geleden in de buurt van Utrecht nog wat les gegegeven. Maar wat doet hij dan nu voor leuks? Leuk ook dat hij vader is geworden.

Ruben is met Irmgard (Nedpoint) meegegaan naar de VS. Trainde daar paarden, reed wedstrijden mee en deed het zo goed dat hij leuke aanbiedingen (ontdekt werd :D ) kreeg. Moest ie wel heel hard voor werken. Met dit wat nu is als resultaat.

PridesRanch

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-09 13:13

Ruben is er zo eentje die geboren is om op een knol te zitten. ;)

quarterH

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 22:55

ruben is inderdaad met irmgard naar de usa gegaan, ze hebben eerst op een ranch in Oklahoma (paul's valley) gezeten. ik ben toen nog daar op bezoek geweesat toen ze net daar waren.
Ik ken ruben ook nog uit zijn nedpoint tijd, en ja hij is toch wel veranderd.
je merkt echt het 'ver-amerikaanse' met het geld ed. och, dat hoort erbij.
ik ben echt wel super trots op ruben en ook jaloers... hij is ervoor gegaan en heeft het gemaakt. echt top!

10y

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 14:08

Citaat:
ruben is inderdaad met irmgard naar de usa gegaan, ze hebben eerst op een ranch in Oklahoma (paul's valley) gezeten.

Ter info. Irmgard is nog steeds op die (niet een) ranch in Oklahoma en die ranch is dus nog altijd Nedpoint.

tomason

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-09 19:12

[quoteMoest ie wel heel hard voor werken. Met dit wat nu is als resultaat.
][/quote]

heb je helemaal gelijk in hoor !!