Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ook was hij nauwkeurig naar de kleuren etc van de paarden aan het kijken, welke hij niet en wel mooi vond haha.
Heb onbewust denk ik wel veel bokkers gezien (had ik nou de rugnummers maar onthouden
) Maar verder zag het er wel goed uit en was het een gezellige dag
en de rest, volgend jaar gewoon opnieuw doen en van de winter gewoon lekker blijven oefenen.(ga ik tenminste wel doen)
, gauw op naar volgend jaar!
(zag ik op uitslagen) 
Hindernis 1,2 en 3 waren dan ook zo voorbij. Toen het weiland op en we hadden het tempo er flink in zitten, zodat we het in het bos wat rustiger aan konden doen. Alles ging echt voorbeeldig. Hij deed zo goed zijn best. Bij de waterbak de afsprong genomen van de L ( wat ook mocht) ipv erin te lopen. En zag dat ik toen nog 47 sec op de klok had staan. Even een stukje gedraafd en zo het laatste stuk heel langzaam gegaloppeerd. Ik kwam precies met 20 sec voor de tijd binnen en een foutloze rit.

Hindernis 1 moest ze even inkomen, toch goed gespongen, daarna gingen we als een trein. Helaas een stop op 6, de laagste hindernis van de cross
Na een lang, recht stuk moest je een bocht van 90 graden maken, de bocht was te klein, en het tempo te hoog. Daarna pakte ze alles super fijn aan. Ben ergens in de middenmoot geeindigd.

Weg mn halfuur waarin ik eindelijk ontspanning had gekregen
En tijdens mn proef stond een toeschouwer van 153 met een zweep tegen zn laars te slaan
(paard kan niet tegen klikken en slaan van zwepen) Springen ging klote, balk op 1, weigering+schuiver op 2, op 4ab ging ze zo hard dat ik 5 vergat (had geen stuur meer) dus 2e ongehoorzaamheid, 8ab beide balk, 9 stopte ze zonder reden, dus 3e ongehoorzaamheid en k mocht niet crossen
De bodem was onverantwoord vond ik. En ik las net dat de organisatie dat ook vond, waarom hebben ze het dan door laten gaan? Of even verplaatsen, ze hadden een immens veld! Erg jammer, want naar mijn idee komen mijn weigeringen door de bodem, ze heeft namelijk nog nooit "zomaar" gestopt
Erg bittere afsluiting van mn seizoen..
)