Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

crossmonster schreef:Ik heb altijd ervaren dat idd voorwaarts erg belangrijk is.
Ze willen een frisse combinatie zien, die na de dressuur nog makkelijk een springparcours en een cross kunnen rijden.
(en vroegah ook nog de tijdproef)
Het moet niet te braaf gaan in elk geval.

crossmonster schreef:Ik heb altijd ervaren dat idd voorwaarts erg belangrijk is.
Ze willen een frisse combinatie zien, die na de dressuur nog makkelijk een springparcours en een cross kunnen rijden.
(en vroegah ook nog de tijdproef)
Het moet niet te braaf gaan in elk geval.

Ik rij maar gewoon mijn rondje, ik begrijp er net als jullie allen ook geen snars meer van, de ene keer rijd ik ruim boven de 200 ( 211 en 207 etc ) en de volgende wedstrijd zoals gorssel 186, braaf proefje....wieringerwerf totaal niet bomproof 184 ???
daar kwam madam notabene meerdere keren omhoog ?? dan kan ik dat verschil in punten niet begrijpen.
oeps ooh ja je hebt gelijk, geen M 1, ik kan me helaas helemaal niet vinden in de punten....maar tja...ik kan er ook niks aan veranderen, ik rij steeds op dezelfde wijze de figuren en alles , aanleuning en overgangen doe ik niet anders maar toch een enorm verschil. Je bent dan toch wel de weg kwijt, want van tevoren weet je niet welke jury je hebt en wat HIJ dan wil zien !!!! Dat is eigenlijk wat ik bedoel met...ik kan me er niet meer druk om maken. geld verdienen doe je er ook niet echt mee, dus rij maar lekker voor mijn eigen puntjes....( en als je niet mag crossen ben je je inschrijfgekld toch wel kwijt..
)
( de jury.....
)