Zaterdag 4 oktober 2008 pony’s
Zondag 5 oktober 2008 paarden
http://www.ststeffenrijders.nl/
Wie doen er mee?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

rowo schreef:Ik doe ook mee... nu ik geen crosspaard meer heb moet onze 4 jarige er aan geloven om crosspaard te worden![]()
Ik start haar in de BB en rijd met nog iemand meer. K hoop dat ik niet af hoef te melden, want misschien moet ik alleen er naar toe en das echt 10x niks

rowo schreef:Het erheen rijden is geen probleem. Het alleen op zadelen, afzadelen, voorlezen etc etc. Met tripalon Gorssel was ik alleen, nou echt NOOOOOOOOIT weer

ik knoop m'n paard altijd zo aan de trailer vast en dan kan ik rustig stiften indraaien en opzadelen enzo.. meestal staat ze dan te slapen.. haar energie sparen whaha
m'n ouders gaan trouwens wel mee als ik het een jaar van te voren zeg dat ze VERPLICHT MEE MOETTEN.!!
ze gaan ook mee naar gorssel.. ahaah. maar voor de rest lukt het prima zo..
magicrover schreef:Mijn vriendin en ik willen ons ook opgeven, zitten alleen met een startkaart vraagje, maar de mail is al verstuurd. Wat raden jullie aan ijzers met stiften of kan het ook op blote voeten? Dit wordt onze eerste terreinrit. We volgen al wel cross lessen.