Langs de ene kant is het misschien beter van te wachten, maar langs de andere kant wil ik wel dolgraag meerijden, ik heb dit seizoen nog maar 1 wedstrijd gereden en zoveel wedstrijden zijn er niet meer ..
Ik heb nu pakweg een dikke maand niet meer gereden (behalve een keer zonder zadel gaan stappen maar dat is me niet zo goed bekomen
). Vandaag heb ik groen licht gekregen qua zadel, en zondag is er een wedstrijd in de buurt .. Eigenaar denkt dat het het beste is deze wedstrijd over te slaan, en ik misschien ook .. of toch niet? Ik weet het niet goed ..Het zou om de initiatie gaan, 27 km .. Pony is geen superendurance-pony, maar toch .. hij heeft in het verleden op wedstrijden nog nooit enig probleem gehad en kan best wel wat hebben. Zou ik 'm in deze week qua rijden nog "klaar" kunnen krijgen voor de wedstrijd? Hoe dan het beste aanpakken?
Ik heb zoiets van: die initiatie is gewoon een wandeling met iets meer andere paarden dan normaal
Het is niet dat hij anders elke dag ofzo gereden wordt en dan loopt hij dat ook allemaal makkelijk ..Wat zouden jullie doen? Voor mezelf zou ik echt graag rijden, maar ik weet het niet zo goed naar de pony toe
Kan ie het, of kan ie het niet?