Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Het hele "circus" an sich is volgens mij echt kei- en keileuk. scoxxx schreef:Spannend!!!
En aldus jij op Karimh, Lisette op haar schimmel-paardje, Janet op de Akhal Teke, Yvonne op ? en Anita op ook vraagteken...
Zijn er dus vijf combinaties.
Wat enorm spannend en enorm leuk!
's Nachts rijden onder de lampjes (toch?).
Volgens mij is zoiets werkelijk een ervaring of a life-time!!!
Al rijd je maar tot aan de 1e vetgate... bij wijze van sprekenHet hele "circus" an sich is volgens mij echt kei- en keileuk.
Hebben we inderdaad het hele "circus" meegemaakt.. Zijn we er toch maar geweest
Mijn paard moet met het vliegtuig mee
Zo bizar allemaal
We hebben er zo ontzettend veel zin in
fannetje schreef:Lijkt me idd erg tof om allemaal mee te maken, wens jullie dan nu alvast veel succes en veel plezier
plezier zullen we zeker maken, want het meegaan is gewoon al super
In Azie.

en dan................................
Prinnie schreef:Gefeliciteerd Donna, Super gaaf.
Weet nog dat ik je eerste klasse IV in zelhem vaak tegenkwam, omdat je toen met Barbara reed, die ik groomde. Echt gaaf dat je nu hier staat. Succes alvast.
helemaal te gek, super en vooral waanzinnig
mazzeltje schreef:Super hoor Donna! (en de rest!)
En Barbara...ja, dat blijft moeilijk te verkroppen..
Moet idd een ervaring van ones in a lifetime zijn!AnneOmie schreef:Wat geweldig zeg! Super hoor! Van harte gefeliciteerd Donna en de anderenMoet idd een ervaring van ones in a lifetime zijn!
Wanneer komt het artikel in de Bit te staan Donna?
en gisteren het interview ook bijna 3u
heb natuurlijk zoveel te vertellen hihi. gelukkig vroeg ze ook naar Adami, want ze vond dat ik met hem ook veel goede resultaten had behaald (2x goud en 2x zilver op het EK
)
Ik zal er naar uitkijken! Altijd leuk om endurance stukjes in de Bit te lezen! Lijkt me echt een hele leuke ervaring om jezelf zo in de Bit te zien staan
Nogmaals van harte gefeliciteerd en maak er wat moois van in Maleisie! Karrimh schreef:mazzeltje schreef:Super hoor Donna! (en de rest!)
En Barbara...ja, dat blijft moeilijk te verkroppen..
in het interview ging het over hoe ben je aan de endurance gekomen/begonnen.. en tja.. dat heb ik echt wel via Barbara.. zo ook met haar onze 1e klasse IV (120km) gereden..
zo was het ook zo raar om op de Fasna te zijn zonder Joan..
maar goed, that's life.. weet ik ook wel.. maar toch komt het nu nog zo vaak ter sprake
Citaat:Voor het groomen heb ik toen een presentje gekregen van haar, wat ik nog vaak gebruik op wedstrijden. Elke keer weer even slikken als ik dat zie. Gelukkig zijn het wel fijne herrineringen, voor jou ook denk ik.
heb gisteren mijn prikken al gehaald, damm die doen zeer
maar alles voor Maleisie
Prinnie schreef:Ik kreeg een verzorgingstasje met fot van Jahil en inhoud, zoals dazenspray, waterdichtehoesjes en dat soort dingen. Later bij een andere keer groomen nog een mooi endurance boek gehad. (of was het nou andersom).
gister weer met het kader er veel over gehad, veel handige tips van Jeanne gehad
en nu echt mega veel kriebels in mijn buik