[WN] Evaringen met Western Outdoor Wear

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

OneDesire

Evaringen met Western Outdoor Wear

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-08 12:43

Ik zou graag willen weten of iemand ervaring heeft met de webshop van Western Outdoor Wear. Ik ben al tijden op zoek naar leuke western laarzen, en heb ze daar eindelijk gevonden. Maar ik heb dus nog nooit wat gekocht via deze webshop:

Western Outdoor Wear

Nickolay

Re: Evaringen met Western Outdoor Wear

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-08 13:24

Ik heb laatst een blouse bij ze gekocht.
En ben erg tevreden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-08 14:05

Ik heb er geen ervaring mee, maar binnenkort vast wel want ik heb geweldige dingen gezien op die site Haha!

aswas

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-08 14:07

Ik heb er (best veel) ervaring mee. Altijd prima service. Heb wel eens gehad dat artikelen niet precies zo uitzagen als afgebeeld, jammer dus, maar het terugzenden is altijd zonder problemen verlopen. Ik betaalde dan alvast de spullen die ik wel hield, en trok zelf dan het bedrag wat ik niet kocht ervan af. Werkt prima!
Binnenkort komt er weer een bestelling bij hun....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-08 14:09

Aswas, je hoeft dus niet al van tevoren te betalen?

Duke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-08 14:11

Nee, je hoeft niet van te voren te betalen, maar je krijgt de rekening met de bestelling. Prima service! Ik bestel ook wel eens wat bij ze. Mooie kwaliteit blousen!

En ik bel ze wel eens als ik een vraagje heb over de maat o.i.d. Heel vriendelijk te woord gestaan altijd!

Edit: als je eenmaal wat hebt besteld, krijg je ook hun catalogus per seizoen in de bus. Heel slecht, want er staat altijd wel wat leuks in!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-08 14:13

Aha, dat maakt het dan nog aantrekkelijker om eens wat te bestellen daar Knipoog
Ik vind het zeker met kleding/schoeisel altijd wel handig om meerdere dingen te bestellen om te passen zonder dat je al moet betalen voor wat je misschien terug gaat sturen.

aswas

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-08 14:25

Duke schreef:
Nee, je hoeft niet van te voren te betalen, maar je krijgt de rekening met de bestelling. Prima service! Ik bestel ook wel eens wat bij ze. Mooie kwaliteit blousen!

En ik bel ze wel eens als ik een vraagje heb over de maat o.i.d. Heel vriendelijk te woord gestaan altijd!

Edit: als je eenmaal wat hebt besteld, krijg je ook hun catalogus per seizoen in de bus. Heel slecht, want er staat altijd wel wat leuks in!

Ik kan hier helemaal in mee gaan! Je kunt idd een acceptgiro erbij vragen (ik betaal dan altijd alsnog via postbank.nl, maar dat maakt niet uit).
De catalogus krijg je per seizoen in de bus. En tja, als je hubbie op zijn naam ook nog eens besteld, krijg je twee catalogussen. Zo ligt er dus altijd 1 boven op de wc, en 1 beneden. En ja, er staat altijd wel weer wat nieuw leuks in....

Sassy4barrel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-08 17:11

En ze zijn de sponsor van Miss Americana Haha!

CustomSAN

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-08 18:46

Vind je het niet lastig om via internet laarzen aan te schaffen? Ga is in Vorstenbosch kijken bij Arthur's, ik denk meer keuze dan op die site en veel meer paard gerelateerd.

Hollowpoint

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-08 18:52

Ik heb een keer een hoed besteld Cool , deze kwam met een pakketdienst thuis bezorgd met een acceptgiro erbij. Als je voor het eerst gaat bestellen en je vermeldt de aktiecode die in hun advertentie staat ( bv countrylife magazine) dan krijg je 10 euro korting. In het juni nummer staat hun advertentie met aktiecode CL308 . Zo, heb ik de eerste 10 euro al voor je verdiend. Succes. Ja

OneDesire

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-08 19:02

Bedankt allemaal voor de reacties. Ik ga mijn laarzen lekker bestellen.

@CustomSan: ik koop geen laarzen om mee te rijden. Die heb ik al. De soort laarzen die ik zoek, zijn voor alledaags, en heeft Arthur niet. Ja, Stetsons waarvan je het prijskaartje niet wilt weten.

@Hollowpoint: dank je wel. Het maakt dus niet uit dat die aktiecode van het juni nummer is?

OneDesire

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-08 19:22

Nou, dit is wel heel vreemd. Ik probeer de laarzen te bestellen. Ten eerste werd ik telkens naar tshirts gelinked, als ik naar de daems laarzen wilde. Daarna kon ik telkens niet een bladzijde verder, kwam telkens terug op bladzijde 1. Na een paar keer proberen kwam ik eindelijk op bladzijde 7, waar de gewenste laarzen staan. Toen ik ze bestelde en in mijn winkelwagentje keek, zat daar een tshirt in, en even later kwam er een armband bij (had ik dus helemaal niet besteld). Toen ik die artikelen eindelijk verwijderd kreeg, en alleen de laarzen wilde bestellen, kwam ik op een pagina waar ik mijn adresgegevens moet invullen. Die stond al helemaal ingevuld, alleen met de adresgegevens van een heel ander persoon (ergens in Purmerend). Dus ik dacht een mailtje daar over te sturen, met de vraag of het wel zo veilig is om via de website te bestellen (want er is duidelijk iets mis), staat daar weer die andere adresgegevens. Dus ik heb nu maar ff niks besteld. Zal morgen maar eens bellen dan.

paris20

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-08 20:08

ik heb vorig jaar laarzen bij ze besteld van continental maar de laarzen waaren totaal andere kleuren dan wat ik had besteld! maar even goed wel mooi hen ze gehouden, maar goed t kan dus gebeuren

pimmela

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-08 20:12

paris20 schreef:
ik heb vorig jaar laarzen bij ze besteld van continental maar de laarzen waaren totaal andere kleuren dan wat ik had besteld! maar even goed wel mooi hen ze gehouden, maar goed t kan dus gebeuren

dat is het verleidelijke en tevens vaak ook het verradelijke van internet.
soms ziet het er in het "echt" lelijker of juist mooier uit.

maar on-topic, Haha!
heb oook wel een iets besteld bij hun, is me prima bevallen

MSQuincyTE

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-08 01:18

Ik heb er vorigjaar een blouse bestelt, en hij was gewoon goed, toen de bouse kwam zat daar gewoon een accepgiro bij

OneDesire

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-08 07:46

MSQuincyTE schreef:
Ik heb er vorigjaar een blouse bestelt, en hij was gewoon goed, toen de bouse kwam zat daar gewoon een accepgiro bij

Dank je wel voor je reactie. Fijn om te lezen dat er een hoop goede ervaringen zijn Knipoog .

Duke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-08 08:55

@OneDesire: Vervelend dat het niet via de site werkt. Vraag anders de catalogus aan, of bel even met ze. Via de catalogus bestellen gaat hier ook altijd goed!

Ik heb ook Wranglerlaarzen bij hun besteld, niet om mee te rijden, maar als casual, gewoon voor werk, thuis, etc. En echt prima kwaliteit! Heb ze nu anderhalf jaar ofzo, maar lopen heerlijk en bijna geen slijtage, terwijl ik ze praktisch dagelijks draag!

OneDesire

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-08 10:40

Duke schreef:
@OneDesire: Vervelend dat het niet via de site werkt. Vraag anders de catalogus aan, of bel even met ze. Via de catalogus bestellen gaat hier ook altijd goed!

Ik heb ook Wranglerlaarzen bij hun besteld, niet om mee te rijden, maar als casual, gewoon voor werk, thuis, etc. En echt prima kwaliteit! Heb ze nu anderhalf jaar ofzo, maar lopen heerlijk en bijna geen slijtage, terwijl ik ze praktisch dagelijks draag!

Ik denk dat ik ze idd maar even bel. De laarzen die ik wil bestellen, zijn ook als casual bedoeld, idd voor werk, thuis enz.

Offtopic: zie dat je uit Zoetermeer komt. Daar heb ik vanaf zo'n 17 maanden oud t/m mijn 25e gewoond Knipoog. Bijna geboren en getogen dus Haha!

Duke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-08 11:21

Een echte Z'meerder dus. Knipoog
Nou, ik ben import. Ben er op m'n 22ste komen wonen en nu 6 jaar later gaan we over een paar maanden verhuizen naar mijn geboortedorpje 10 km verderop.

OneDesire

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-08 11:25

Nou, heb net de laarzen telefonisch besteld. De aktiecode geldt alleen via het internet. Maar omdat het niet goed schijnt te werken, en die mevrouw wist wie ik was, omdat ik gisteravond daar over een mailtje gestuurd had, geeft ze mij toch 10 euro korting. Dus dat vind ik wel heel netjes Haha!.

Ach, ik ben export, en hier in Son weer import Haha!. Moet zeggen dat ik het hier veel leuker wonen vind Knipoog .

Duke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-08 12:14

Son? Als in Son en Breugel? Lijkt mij ook een betere omgeving. Knipoog

Prettig dat het via de telefoon wel goed liep! En toch nog korting! Zoals ik al zei: best goede service.

OneDesire

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-08 13:16

Duke schreef:
Son? Als in Son en Breugel? Lijkt mij ook een betere omgeving. Knipoog

Prettig dat het via de telefoon wel goed liep! En toch nog korting! Zoals ik al zei: best goede service.

Ja, Son als in Son en Breugel Haha!. Alleen de inwoners hebben het altijd over Son of Breugel Knipoog . En dat klopt, het is hier veel fijner wonen.

Hoop dat ze snel binnen zijn. Ze dacht eind volgende week. Zoek al zo lang naar dat soort western laarzen. Maar die zijn niet meer "in" dus niet in de winkel te krijgen.

Duke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-08 14:43

Ik ken 't. Knipoog Daarom bestel ik dus laarzen via hun! Niet modieus, maar wel lekker stoer op z'n cowboys. Haha! Wordt hier ook altijd de cowgirl genoemd op kantoor. Heb nu ook oorbellen in de vorm van pistolen in. Nagelbijten / Gniffelen Haha!

OneDesire

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-08 14:59

Ik vind de mode helemaal niet leuk. Allemaal sombere kleuren en bloemen, bleh. Geef mij maar een spijkerbroek, een leuke colltrui of t-shirt en een paar western laarzen er onder Bloos.