Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Duke schreef:Nee, je hoeft niet van te voren te betalen, maar je krijgt de rekening met de bestelling. Prima service! Ik bestel ook wel eens wat bij ze. Mooie kwaliteit blousen!
En ik bel ze wel eens als ik een vraagje heb over de maat o.i.d. Heel vriendelijk te woord gestaan altijd!
Edit: als je eenmaal wat hebt besteld, krijg je ook hun catalogus per seizoen in de bus. Heel slecht, want er staat altijd wel wat leuks in!
, deze kwam met een pakketdienst thuis bezorgd met een acceptgiro erbij. Als je voor het eerst gaat bestellen en je vermeldt de aktiecode die in hun advertentie staat ( bv countrylife magazine) dan krijg je 10 euro korting. In het juni nummer staat hun advertentie met aktiecode CL308 . Zo, heb ik de eerste 10 euro al voor je verdiend. Succes.
paris20 schreef:ik heb vorig jaar laarzen bij ze besteld van continental maar de laarzen waaren totaal andere kleuren dan wat ik had besteld! maar even goed wel mooi hen ze gehouden, maar goed t kan dus gebeuren
MSQuincyTE schreef:Ik heb er vorigjaar een blouse bestelt, en hij was gewoon goed, toen de bouse kwam zat daar gewoon een accepgiro bij
. Duke schreef:@OneDesire: Vervelend dat het niet via de site werkt. Vraag anders de catalogus aan, of bel even met ze. Via de catalogus bestellen gaat hier ook altijd goed!
Ik heb ook Wranglerlaarzen bij hun besteld, niet om mee te rijden, maar als casual, gewoon voor werk, thuis, etc. En echt prima kwaliteit! Heb ze nu anderhalf jaar ofzo, maar lopen heerlijk en bijna geen slijtage, terwijl ik ze praktisch dagelijks draag!
. Bijna geboren en getogen dus

.
. Moet zeggen dat ik het hier veel leuker wonen vind
. 
Duke schreef:Son? Als in Son en Breugel? Lijkt mij ook een betere omgeving.
Prettig dat het via de telefoon wel goed liep! En toch nog korting! Zoals ik al zei: best goede service.
. Alleen de inwoners hebben het altijd over Son of Breugel
. En dat klopt, het is hier veel fijner wonen.
Daarom bestel ik dus laarzen via hun! Niet modieus, maar wel lekker stoer op z'n cowboys.
Wordt hier ook altijd de cowgirl genoemd op kantoor. Heb nu ook oorbellen in de vorm van pistolen in.
.