Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
romeorowan schreef:Ik heb hier nog geen ervaring mee, maar ben wel erg nieuwsgierig naar eventuele antwoorden want bij mij wordt een triple arthrodese gedaan in het laatste kwartaal van dit jaar aan de linkervoet en 4 maanden later aan de rechtervoet.
Waar wordt jij geopereerd?
romeorowan schreef:Dan wens ik je alvast heel veel succes voor de operatie. Ik moet ergens in het laatste kwartaal van dit jaar. Eerst links en dan 4 maanden later rechts.
dan kan ik je alles vertellen van hoe het bij mij verloopt!
! Maar nu ik zie dat je in de SMK zit, snap ik dat wel. Als er een organisatie inefficiënt met tijd omgaat...
Mn knie van de linkerkant is als laatste geopereerd. Dit is 28 april gebeurt en is natuurlijk nog steeds niet 100% genezen. Dit is pas na een jaar helemaal goed. En mn knie vind het niet prettig meer dat ik constand met mn hele gewicht erop sta. Ook mn schouders gaan pijn doen van het lopen met krukken dus dat is ook niet fijn, en gister zei ik nog tegen de tijd dat ik zonder krukken kan en mag lopen kan ik opgenomen worden voor een polsprothese
want ook die begint te zeuren
Wees echt voorzichtig he, ook al denk je: 'het is maar een klein stukje, dat lukt wel', doe het voor de zekerheid nou maar met rolstoel. Je kan er een hoop extra ellende mee voorkomen.
Gaan ze bij jou alle ingrepen in een keer uitvoeren? Zou wel mooi zijn als dat kan, hoef je maar twee keer onder het mes.
Citaat:NancyImka: hoe gaat het nu met jou?
) En naar mijn idee als ik in jou situatie was had ik geen mooier sinterklaas kado kunnen krijgen! Ik hoopte zelfs vorig jaar dat ik rond de kerst geopereerd kon worden omdat ik mijzelf wijs had gemaakt dat niemand rond de kerst een nieuwe knie wilde hebben gezien de aankomende feestdagen
. Die wil ik misschien nog eens recht laten zetten, maar dan moeten 8 tenen gebroken worden en dat vind ik niet zo'n prettig vooruitzicht. Achillespees