Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
??Winddancer schreef:Hier vind je heel veel handige links en adressen van trainers:
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=4&t=432958
Waar ligt Oudenbosch ergens??
). Wie weet vinden jullie het niet eens leuk...
Charaz schreef:ik wil heel graag fanatiek trainen dus dan heb ik denk ik de goeie benaderd.

MSQuincyTE schreef:Charaz schreef:ik wil heel graag fanatiek trainen dus dan heb ik denk ik de goeie benaderd.
Te fanatiek is ook niet goed
Cassidy schreef:Ik val een beetje over je eerste regel: omdat het in de dressuur niet lukt, stappen we over op western? Denk je echt dat western zoveel makkelijker is dan de dressuur? Welke discipline binnen de western had je willen volgen?

Charaz schreef:Volgens mij is niks wat ik schrijf goed en moet alles gelijk bekritiseerd worden, jammer.
Charaz schreef:Cassidy schreef:Ik val een beetje over je eerste regel: omdat het in de dressuur niet lukt, stappen we over op western? Denk je echt dat western zoveel makkelijker is dan de dressuur? Welke discipline binnen de western had je willen volgen?
Dan heb je niet goed gelezen, ik wil niet stoppen met dressuur maar wil NU de overstap naar western toe maken omdat er punten zijn die niet lekker gaan.
Het is voor mijn pony bijv. heel moeilijk een SB te lopen omdat ze heel kort is en ze daardoor niet genoeg lengtebuiging heeft. Dit is inderdaad te trainen en daar ben ik ook mee bezig.
Ik denk niet dat western zoveel makkelijker is, maar het lijkt me onwijs LEUK om te doen en daarom wil ik western gaan rijden. Het lijkt me voor mijn pony ook een aangename afwisseling waarop ze haar spieren iets anders gebruikt.
Maar goed had gehoopt hier tips te krijgen in plaats van zoals typisch bokt is overal op afgekraakt te worden.
.