Cassidy schreef:Toen ik Arthur heb laten komen voor een zadel voor mijn jongere merrie, heb ik hem wel eerste een foto gestuurd zodat hij in kon schatten wat hij mee moest nemen. Hij had er 13 mee, maar het eerste zadel wat hij pakte was meteen goed.
Nu is zadelpassen hier op bokt een heet hangijzer, dus wat ik nu ga zeggen zal wel de nodige opmerkingen opleveren: niet iedereen hoeft met spin te werken, en ook niet ieder paard heeft een op maat gemaakt zadel nodig. En ook een - wat MSQuincyTE als "domme man" bestempeld, die op grond van een foto een zadel meeneemt, kan daar gerust goed mee zitten. In dit geval helaas niet. Dus terug naar Arthur, niet mee rijden, neem je paard mee of laat hem langskomen.
Meningen verschillen inderdaad, maar alle zadels die ik via Arthur voor mijn paard gekocht heb, bleken dus niet te passen. Hij heeft het paard ook gezien en de zadels gepast. Moet ik er wel bij zeggen dat het paard in kwestie een zeer afwijkende rug heeft dus uiteindelijk ben ik met hem wel bij een custom-made uitgekomen. Mijn paint heeft een veel "makkelijkere" rug en daar is veel sneller iets pas op te vinden.