Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
twinducklin schreef:Een kennis van mij heeft een beetje aparte mening over het houden/bereiden etc van paarden vind ik, haar mening over mij is dat ik niks van western af weet en dat dat het probleem is.

Maar verder is een western voet een paardenvoet, dus niets bijzonders. Kortom, niet luisteren naar die mensen maar naar je eigen instinct zij heeft er duidelijk niet veel verstand van.

Citaat:Ach wat maakt het uit western paarden,dressuur paarden friezen of quarters,als het op het bereiden aankomt is het allemaal een pot nat
Rob_H schreef:Ach wat maakt het uit western paarden,dressuur paarden friezen of quarters,als het op het bereiden aankomt is het allemaal een pot nat
storrum schreef:Rob_H schreef:Ach wat maakt het uit western paarden,dressuur paarden friezen of quarters,als het op het bereiden aankomt is het allemaal een pot nat
Maar dan wel met een uitje, een bouillonblokje en een stukje prei

twinducklin schreef:Ik kan er in principe dus vanuit gaan dat quarters en westernrijden hetzelfde is als bij alle andere paarden en disciplines? Iedereen met goed verstand gaat hetzelfde met de paarden om alleen wat voor training je geeft is verschillend, maar wel is de belasting hetzelfde?
Ik wil hiermee niet het western in een kwaad daglicht stellen want ook met dressuur en springen etc etc gebeurd hetzelfde, maar ik kreeg van de persoon in kwestie steeds als commetaar dat ik er niks vanaf weet omdat ik toevallig een dressuurzadel om mijn paard heb liggen..
Splash schreef:*knip*
Wat betreft een neusriem als men met een O of D ring snaffeltje rijd vind ik een absolute must. Ik rijd nooit zonder, ook niet met oudere paarden.
*knip*