Veel voor komende vraag bij western evenementen topics.
Kunnen organisatoren niet gebruikmaken van http://www.startlijsten.nl/
Heb gemaild naar de web beheerder om bij disciplines 'Western Riding' op tenemen.
Frans
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

paris20 schreef:proberen altijd iets te vroeg aan wezig te zijn scheelt een hoop stres haha

Cassidy schreef:Is alleen heel vervelend voor het paard als je denkt dat je op 14.00 uur moet starten, om 13.30 op je paard zit omdat er gezegd wordt dat men goed op schema ligt, en de klasse uiteindelijk om 20.00 uur pas begint.
De meeste wedstrijden worden in de inrijring al gewonnen (of verloren). En voor de ruiter is het ook niet fijn dat je in principe de hele dag vrij moet houden omdat er niet knap gepland kan worden (die dag ben je toch al kwijt omdat voor heel veel mensen de wedstrijden niet naast de deur liggen).

Probeer mee te denken, maar zoals aan ieder idee zitten er haken en ogen aan, anders was het al wel zo gegaan, lijkt me...
Helemaal mee eens. 
Rob_H schreef:Wij lossen het hele probleem redelijk makkelijk op.Als er geen box is voor ons paard dan gaan we niet.
Als wij rustig in de kantine kunnen wachten op een uitgelopen klasse dan mag ons paard ook rustig staan in een box.
verder is het heel simpel als een organisatie de boel totaal uit de hand laat lopen qua planning zijn wij er de eerste en laatste keer geweest.
Ik denk dat als meer mensen zo zouden denken organisaties echt wel gaan nadenken.
Ook mag ik zeggen dat een planning maken helemaal niet moeilijk is.En wie anders beweert weet niet waar het over gaat.
Cassidy schreef:Hoeveel bijschrijvingen hadden jullie op de dag zelf?
@Rob_H, planning maken is helemaal niet moeilijk. Je aan de planning houden zo te zien wel
MSQuincyTE schreef:Rob_H schreef:Wij lossen het hele probleem redelijk makkelijk op.Als er geen box is voor ons paard dan gaan we niet.
Als wij rustig in de kantine kunnen wachten op een uitgelopen klasse dan mag ons paard ook rustig staan in een box.
verder is het heel simpel als een organisatie de boel totaal uit de hand laat lopen qua planning zijn wij er de eerste en laatste keer geweest.
Ik denk dat als meer mensen zo zouden denken organisaties echt wel gaan nadenken.
Ook mag ik zeggen dat een planning maken helemaal niet moeilijk is.En wie anders beweert weet niet waar het over gaat.
Dan zet je je paard toch in de trailer, dat is ook een box maar dan rijdend
MSQuincyTE schreef:Duke dan moet je je paard dat leren, eten geven in de trailer wil ook heel goed, die van mij kan echt wel 1 uur lang op de trailer staan op een wedstrijd geen probleem, hooinet erbij en klaar
MSQuincyTE schreef:Duke dan moet je je paard dat leren, eten geven in de trailer wil ook heel goed, die van mij kan echt wel 1 uur lang op de trailer staan op een wedstrijd geen probleem, hooinet erbij en klaar
dapperdier schreef:Ik vraag me af waar je die paarden kunt kopen.. die zo kant en klaar trailerproof zijn en die je er een halve dag op kunt zetten en dan eraf kunt plukken en met 10 minuten inrijden wordt je dagkampioen.. Zo eentje wil ik er ook wel. En dan ook ene goedkope die euro's schijt want anders kan ik de wedstrijden niet betalen, laat staan een trainer.
Blunneke schreef:Wie weet heeft MSQuincyTE er een voor je te koop![]()
Die kan in elk geval no problemo kennelijk uren op de trailer staan.... of ie dan ook eurie's kakt...dat weet ik niet