Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

). ElCid schreef:Mag ik me even aansluiten bij bovenstaande antwoorden: andere manege zoeken, die man weet duidelijk niet waar hij mee bezig is ( Hoop ik toch?!).
piggeljay schreef:die man is geen trainer die man is een dierenbeul.![]()
![]()
snel een andere manage zoeken![]()
en wie bij hem lest..... laat hem in hemelsnaam niet op je paard stappen
ElCid schreef:ElCid schreef:Mag ik me even aansluiten bij bovenstaande antwoorden: andere manege zoeken, die man weet duidelijk niet waar hij mee bezig is ( Hoop ik toch?!).
Edit: Even een paar rare typefouten verwijderd!
piggeljay schreef:nou geanny, zonder jou persoonlijk aan te vallen wat denk je nu zelf....
iemand die op deze manier met paarden om gaat....
vind je dat normaal...
nee ik kan deze man niet en ik heb ook geen ervaring met hem, maar dat is misschien voor hem ook maar beter zo

geanny schreef:ik vind western er helemaal niet heftig uitzien, ben ook eens bij ricky young geweest, bij peter simons, en andere diverse western wedstrijdjes en daar zie ik dingen gebeuren die er heel anders uitzien als daar in dorst. ik ben niet echt onder de indruk van het gebruik van grove sporen. een billy allen of een correctie bitje heb ik ook mensen zien gebruiken, maar die mensen met een schare bit zie ik nooit aan de teugels snukken. ik ben er nog eens gaan kijken nu in totaal 3 keer en ik hoopte dat dit voorval dat ik zag een moment opname was en hij gewoon een slechte dag had, maar heb de conclusie genomen dat in mijn ogen deze man geen paard waard is. heb ook van diverse wedstrijd ruiters hun verhaal gehoord over deze man en nu ben ik niet iemand die oordeelt over iemand door de verhalen, maar wat ik nu deze 3 keer gezien heb geloof ik de verhalen toch best wel. vind ze in ieder geval door hem zelf goed onderbouwd en erg geloofwaardig gemaakt