Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
dat was ook wat ik dacht want opzich spring ik nu af en toe al wel een laag hekje in het bos. en dat pakt hij goed aan.
zeker als er een goede instructeur bij is
ponyparadijs schreef:Tja zeg gewoon tegen de trainer dat je paard weinig ervaring heeft. Dan kan hij daar rekening mee houden. Spring je thuis wel gewone hindernissen?
welke instructeurs raden jullie aan en af ? in omg. brabant
Crosskip schreef:Lielle ligt op dit moment in het ziekenhuis, dus die zal niet zo snel reageren.
In die regio heb je wel een aantal trainers. Hier op bokt gaan veel mensen naar Hernen (bij Nijmegen) om te trainen bij Rob Janssen. Verder zou je eens kunnen kijken op http://www.sgw-eventing.nl en dan onder trainingen.
En het trainen met een jong paard kan echt wel hoor. Maar houdt er inderdaad rekening mee dat 'ie nog jong is. Maar een beetje spelen met de hindernissen (en het water!) kan echt geen kwaad.
Anoniem schreef:water kent mijn pony al. hier is een ven heel dicht in de buurt en daar rijden we ook regelmatig door heen. en ook (bij warm weer) zwemmen dus bang is hij er niet van

dus aan de leeftijd zal het niet liggen. ik zal het gewoon eens proberen als ik jou was!