Voor iedereen die Sunny gekend heeft en haar geschiedenis kent, Sunny heeft eindelijk haar rust gevonden. En galopeert nu met Dance en Slide op die grote groene wei daarboven.

Tiny en Peter heel veel sterkte met het verdriet en gemis van jullie Sun.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

héél veel sterkte met dit grote verlies
Je hebt 10 jaar van haar kunnen genieten.Mayflower schreef:Ooh Tiny, wat vreselijk naarhéél veel sterkte met dit grote verlies
Je hebt 10 jaar van haar kunnen genieten.
Wat mankeerde haar, was ze al lang ziek of kwam het plotseling?
) was ze het liefste paardje dat er rond liep. Zelfs vreemde mochten haar dan aaien, thuis gingen de oren echt helemaal plat en kwamen de tandjes te voorschijn. Ik moest de mensen altijd waarschuwen als ze op stal kwamen. We hebben wat afgelachen met Sonny, ze was ook super clever en had een hechte band met mijn man. Ze speelde waakhond voor hem.
Wat je zegt: soms is het zo moeilijk om de juiste keus voor het paard te maken omdat dat juist de moeilijkste voor jezelf is. Als ik het zo lees, hebben jullie veel plezier en geluk met haar gekend. Laat de herinneringen daaraan jullie troost zijn
Jullie hebben er alles aan gedaan en uiteindelijk de beste keus gemaakt hoe moeilijk ook. Nogmaals veel sterkte!