Ik wil graag man EN kind mee hebben
Mijn lieve man
wil toch wel mee, maar ben helemaal trots als mijn kleine meisje staat te wachten
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
wil toch wel mee, maar ben helemaal trots als mijn kleine meisje staat te wachten
ja, ik heb er 3, inmiddels 13(zoon) , 11 en 10 jaar(dochters) oud
Hij weet echt niet hoe je een paard moet verzorgen
Dat durf ik dus echt wel van mezelf te zeggen. Ik heb geen krijsend, jankend, eisend kind in de winkel of waar dan ook. Geef de mijne wat steentjes en takjes of haar poppetjes en ze vind het
willeke_nijs schreef:volgens mij kan dat wel hoor! Terwijl je aan het rijden bent kan hij op zijn gemakske alles klaarzetten voor aankomst en dan rustig met de kleine gaan rondwandelen of iets drinken
dan heb je aan mij niks
zolang je iets kan drinken, is het best oké hoor, als er leeftijdsgenootjes zijn is het natuurlijk nog leuker, maar iets om te kunnen doen, dus bijv. je shet meenemen, dan is het wel heel leuk..

Oeps!
Je kan ook afspreken met je man dat hij komt tegen dat jij aankomt. Dan hoeven ze geen ganse dag rond te hangen
Zoezi schreef:Nee mijn man komt niet mee om te groomen, maar om belangstelling te tonen. En daar ben ik erg blij mee![]()
Hij houdt zich bezig met andere PK'sHij weet echt niet hoe je een paard moet verzorgen
![]()
Naar het circuit gaat ze ook altijd mee, daar rijden zat motoren over de pitlane, daar mag ze dus absoluut niet komen! Ze is dus wel wat gewend.
En ja ik ben een zeer goede strikte mamaDat durf ik dus echt wel van mezelf te zeggen. Ik heb geen krijsend, jankend, eisend kind in de winkel of waar dan ook. Geef de mijne wat steentjes en takjes of haar poppetjes en ze vind het
![]()
Bij Cisco in de wei mag ze ook nooit lopend komen, alleen dat ik ze draag. Wel mag ze in het voerhok waar Cisco niet komt. Dan gaat ze geitenbrokjes staan te eten![]()
De vraag is meer, is het vaak bij een taverne of ergens waar je wat kan drinken? En zijn er meerdere mensen die ze meenemen? Ik wil wel eens ervaringen van mama's die het WEL doen
Lenneke_ schreef:En over een paar jaar kinderendurance
Dat is natuurlijk de bedoeling hé!