[SGW] Verslagen SGW Castenray

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

andrea16

Verslagen SGW Castenray

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-08 17:33

Kom maar op met de verslagen, ik ben benieuwd!

Nadua

Re: Verslagen SGW Castenray

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-08 18:22

Zo net terug. Ben zeer tevreden. Mooie wedstrijd daar!
Ik deed met dit paard voor het eerst mee in de B. 187 pnt id dressuur. springen en cross foutloos. Alleen werd ik de cross stil gelegd terwijl ik in de cross was. Dit kostte me nogal tijd volgens mij.. Maar dik tevreden!!

Folkertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-08 18:26

Op welke site staan de startlijsten en uitslagen ?
Een kennis van me heeft nl ook gereden.

Nadua

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-08 18:30

via startlijsten.nl kan je het vinden. Uitslagen komen daar denk ik ook wel op te staan.

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-08 19:15

Mooi resultaat Nadua!!
Gefeliciteerd!

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-08 19:32

Goed gedaan Nadua Ja

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-08 19:58

Goed hoor Nadua! Zeker voor de eerste keer.

Ik ben heel erg tevreden.
Gister al naar Castenray afgereisd voor een laatste keer B hc.
Hele goede acco voor mijn paard (met dank aan Patsmu) OK dan! en een wat mindere voor onszelf, maar dat mag de pret niet drukken.
Erg gehorig hotel (we hadden een kamer waarvan de deur ín het trappenhuis zat) en midden in de nacht ging het brandalarm af. Gelukkig loos alarm, dat wel. We hadden van die hele korte bedjes, voor mij niet zo erg ik ben maar een ukkie, maar voor degenen die mijn hubbie kennen (nogal groot in de ruimste zin van het woord Haha! ) waren het bijna ledikantjes......... En dan ook nog van de hele zachte kussens die geen enkele steun geven en waarin je helemaal wegzakt, de zijkanten klappen tegen je gezicht waardoor je net op Zeeuws Meisje lijkt....

Maar goed, vanmorgen lekker ontbeten, dat weer wel en het restaurant van het hotel had speciaal geregeld dat we wat vroeger konden ontbijten dan normaal.
Sims was een klein beetje van slag; ze is nog nooit van huis geweest voor een wedstrijd dus die snapte het vanmorgen allemaal niet zo. Amper wat gegeten toch maar op weg naar het wedstrijdterrein. Het arme ding stond te shaken op de trailer.

Eenmaal met losrijden was ze weer lekker zichzelf. Gemengd proefje gereden, fijne stukken, maar ook stukken met spanning. Enniewee, ergens in de middenmoot met 56,00.
Na de dressuur ruim de tijd om de cross nog een keer te lopen en een poosje de kunst af te kijken bij het springen.
Toen we eindelijk mochten springen (toen ik net aan het losrijden was werd de boel stilgelegd) ging dat zo lekker! Echt een fijn rondje en foutloos deze keer. DA had ik voor het springen al gedaan omdat ik toch even niets te doen had. Haha!

Even de 3 losspring hindernissen genomen en toen fanatiek van start in de cross. Op hindernis 3 kwam ik veel te hard aanrijden (liep daar ietwat sneaky naar beneden) en ipv Sim even op te zetten voor de sprong bleef ik gewoon hard doorrijden Bloos! . Stom, stom stom! Een stomme fout, die ik met de ervaring die ik heb, eigenlijk niet had mogen maken! Gevolg was een ontzettend foute afstand, veel te dicht, Hamer maar brave Sim sprong toch. Wat er precies gebeurde weet ik niet, Sim raakte wel de hindernis, maar ik pleurde er af. Geen pijn gedaan, Sim gauw gecheckt ook niets te zien gelukkig. Ben opgestegen om verder te rijden. Was eerst even de kluts kwijt want ik wilde 3 opnieuw springen, maar dat hoefde natuurlijk niet, want die hadden we al gesprongen zij het met mindere afloop. Gelukkig werd me dat nog even door de omstanders verteld dus ik ben aangegaloppeert en doorgegaan. Sim sprong de 1/2 coffin die daarna kwam iets voorzichtiger, maar daarna pakte ze weer lekker door. Eigenlijk heb ik dus foutloos gecrosst, maar zo voelt het niet. Bult tijdfouten en de strafpunten voor de val natuurlijk.

Sim goed laten checken door de DA, maar alles is in orde. Verder niet meer op uitslagen gewacht. Wel een aantal mensen gezien/gesproken en snel kennis gemaakt met Ruudjw die even dacht dat ik Biertabje was. Haha!

Hubbie heeft foto's gemaakt, die zet ik later in een topic op SGW-ITP.

*Edit* [SGW-ITP] Sims in Castenray, B hc Haha!

Amber_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-08 20:15

Haha Simmie Tong uitsteken Ledikantje ! Volgende x een ander hotel ?!
Wat jammer van je val, echt, maar zo te lezen ging de rest super !
Ik kijk uit naar je fotos Haha!

Nadua schreef:
Zo net terug. Ben zeer tevreden. Mooie wedstrijd daar!
Ik deed met dit paard voor het eerst mee in de B. 187 pnt id dressuur. springen en cross foutloos. Alleen werd ik de cross stil gelegd terwijl ik in de cross was. Dit kostte me nogal tijd volgens mij.. Maar dik tevreden!!

Go jij! Go jij! Super zeg ! Echt geweldig voor 1e keer.
Dan is het maar goed dat je Castenray koos ipv Hoekelum ! Haha!

Nadua

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-08 20:17

Ik hoorde het id al omgeroepen worden van je sim. jammer. Hindernis 3 was idd een tricky sprong..

Nadua

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-08 20:18

Amber_ schreef:

haha ja idd.. liever naar de cross.. Ik kwam je gister nog tegen op Hoekelum id auto. Had je dat id gaten? Haha!

Amber_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-08 20:28

Nadua schreef:
Amber_ schreef:

haha ja idd.. liever naar de cross.. Ik kwam je gister nog tegen op Hoekelum id auto. Had je dat id gaten? Haha!

*LOL* Haha ja, ik zei het nog tegen René

Nadua

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-08 20:33

haha oke dan Knipoog

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-08 20:34

sim jammer van je val, maar knap hersteld!

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-08 20:39

Me zusje Joyce had 2 c-pony's mee!
en super gereden, na EL... dat ging niet zoo heel goed, maar nu ging het heel lekker!!

Robin 191 punten in de dressuur, springen foutloos en de cross ook!
Veldheer 192 punten, springen foutloos en cross 4 strafpunten...
hij ging stilstaan voor de waterbak, maar niet achteruit gelopen!
ze was wel 2de met Robin en 6de met Veldheer!
voor een 12 jarige smurf met 2 pony's in de B heel netjes gedaan!!

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-08 20:40

netjes gedaan van Joyce Ja

ik heb je moeder nog even gesproken trouwens

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-08 20:46

jaaa zegt mam!!!....
ze kan wel crossen alleen met goede begeleiding!! Haha!
al dus de woorden van mams net!!!
Je bent top rob!!!

lielle, mams heeft nog een foto van Rob op de quad;)

Nadua

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-08 20:51

weet iemand of er vandaag nog foto's zijn gemaakt?

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-08 20:55

Ja, anky fotodesign. Staat op de site van Castenray ook vermeld.

Ibonn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-08 20:57

x_Jeanine_x schreef:
Me zusje Joyce had 2 c-pony's mee!
en super gereden, na EL... dat ging niet zoo heel goed, maar nu ging het heel lekker!!

Robin 191 punten in de dressuur, springen foutloos en de cross ook!
Veldheer 192 punten, springen foutloos en cross 4 strafpunten...
hij ging stilstaan voor de waterbak, maar niet achteruit gelopen!
ze was wel 2de met Robin en 6de met Veldheer!
voor een 12 jarige smurf met 2 pony's in de B heel netjes gedaan!!

Was een hele schappelijke hindernisjury bij de waterbak, hé ??? Duivel

Water viel niet mee, vooral in de L hadden we veel weigeringen op A/B, C was verder geen probleem. Dus voor diegenen die morgen nog L moeten, in een rechte lijn aanrijden en niet van de lijn afwijken, dat geeft weigeringen Knipoog

Bianca had erge pech bij ons, ze was al langsgekomen in de B-paarden maar toen ze in het L kwam volgde ze de B-route, ze corrigeerde te laat en kreeg een stop op A, daarna wel zonder problemen door ABC. zo zonde !!

Simmie had weinig geleden van d'r val, ze had nog tijd om te antwoorden toen ik haar aanmoedigde. Ze ging bijna achteruitkijkend de waterbak in en Sims ging desondanks lekker door! Publiek had iig er lol in. Moet een pechfoutje geweest zijn op 3, water was super safe.

Rob had ook nog een lekkere stunt, cross ging bijna beginnen maar bij de waterbak kon je niet omrijden met die quad dus hij het water in. Water in en door het water ging perfect maar eruit ..... Extreme duivel Met hulp van wat omstaanders heeft hij het ding eruit moeten tillen want het lukte niet om over het bielsje de waterbak uit te rijden Nagelbijten / Gniffelen

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-08 20:59

je hebt hem toch wel uitgesloten vanwege hulp van derden Extreme duivel

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-08 21:01

Die aanmoedigingen bij de waterbak waren idd erg leuk Ibonn! Dan zeg ik altijd wat gezelligs terug. Haha!
Fijn dat het publiek er lol om had!

En nee, geen pechfout op 3, een hele stomme rijfout. Boos!

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-08 21:06

Simmie schreef:
Goed hoor Nadua! Zeker voor de eerste keer.

Ik ben heel erg tevreden.
Gister al naar Castenray afgereisd voor een laatste keer B hc.
Hele goede acco voor mijn paard (met dank aan Patsmu) OK dan! en een wat mindere voor onszelf, maar dat mag de pret niet drukken.
Erg gehorig hotel (we hadden een kamer waarvan de deur ín het trappenhuis zat) en midden in de nacht ging het brandalarm af. Gelukkig loos alarm, dat wel. We hadden van die hele korte bedjes, voor mij niet zo erg ik ben maar een ukkie, maar voor degenen die mijn hubbie kennen (nogal groot in de ruimste zin van het woord Haha! ) waren het bijna ledikantjes......... En dan ook nog van de hele zachte kussens die geen enkele steun geven en waarin je helemaal wegzakt, de zijkanten klappen tegen je gezicht waardoor je net op Zeeuws Meisje lijkt....

Maar goed, vanmorgen lekker ontbeten, dat weer wel en het restaurant van het hotel had speciaal geregeld dat we wat vroeger konden ontbijten dan normaal.
Sims was een klein beetje van slag; ze is nog nooit van huis geweest voor een wedstrijd dus die snapte het vanmorgen allemaal niet zo. Amper wat gegeten toch maar op weg naar het wedstrijdterrein. Het arme ding stond te shaken op de trailer.

Eenmaal met losrijden was ze weer lekker zichzelf. Gemengd proefje gereden, fijne stukken, maar ook stukken met spanning. Enniewee, ergens in de middenmoot met 56,00.
Na de dressuur ruim de tijd om de cross nog een keer te lopen en een poosje de kunst af te kijken bij het springen.
Toen we eindelijk mochten springen (toen ik net aan het losrijden was werd de boel stilgelegd) ging dat zo lekker! Echt een fijn rondje en foutloos deze keer. DA had ik voor het springen al gedaan omdat ik toch even niets te doen had. Haha!

Even de 3 losspring hindernissen genomen en toen fanatiek van start in de cross. Op hindernis 3 kwam ik veel te hard aanrijden (liep daar ietwat sneaky naar beneden) en ipv Sim even op te zetten voor de sprong bleef ik gewoon hard doorrijden Bloos! . Stom, stom stom! Een stomme fout, die ik met de ervaring die ik heb, eigenlijk niet had mogen maken! Gevolg was een ontzettend foute afstand, veel te dicht, Hamer maar brave Sim sprong toch. Wat er precies gebeurde weet ik niet, Sim raakte wel de hindernis, maar ik pleurde er af. Geen pijn gedaan, Sim gauw gecheckt ook niets te zien gelukkig. Ben opgestegen om verder te rijden. Was eerst even de kluts kwijt want ik wilde 3 opnieuw springen, maar dat hoefde natuurlijk niet, want die hadden we al gesprongen zij het met mindere afloop. Gelukkig werd me dat nog even door de omstanders verteld dus ik ben aangegaloppeert en doorgegaan. Sim sprong de 1/2 coffin die daarna kwam iets voorzichtiger, maar daarna pakte ze weer lekker door. Eigenlijk heb ik dus foutloos gecrosst, maar zo voelt het niet. Bult tijdfouten en de strafpunten voor de val natuurlijk.

Sim goed laten checken door de DA, maar alles is in orde. Verder niet meer op uitslagen gewacht. Wel een aantal mensen gezien/gesproken en snel kennis gemaakt met Ruudjw die even dacht dat ik Biertabje was. Haha!

Hubbie heeft foto's gemaakt, die zet ik later in een topic op SGW-ITP.

*Edit* [SGW-ITP] Sims in Castenray, B hc Haha!

Hee Simmie, dan heb ik jou dus gezien bij hindernis 3. Ik was met fam smulders mee Knipoog Je had je geen pijn gedaan toch bij de val? Hield wel even mijn hart vast, maar het viel nog mee gelukkig.

[edit] Ibonn nou weet ik ook wie jij bent Haha!

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-08 21:12

me pap zei al, ze is wel geholpen hoor!!
ik zoo zie straks wel op bokt;)

lielle moet je maar aan mijn mams die foto vragen;)
ik kan hem niet mailen, met hotmail doet weer is raar!

me zusje van met de 2de pony onderweg wel dr mutsje verloren!
wel terug gevonden!

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-08 21:14

Jammer van je van Simmie!
Wel lekker gevoel verder maak ik uit je verhaal op, dus dat klinkt verder goed!

Tjonge, de waterbak belooft wat morgen begrijp ik...

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-08 21:19

die van me zusje ging alleen stilstaan,
maar gelukkig niet achteruit!!!

door de gemeenschappelijke jury!!! Haha!