Ik had vandaag afgesproken met Sonja in Holten een buitenritje te maken. Na in spanning te hebben gezeten of het weer het zou toelaten, ben ik vanmiddag naar Holten gereden. Na eerst gezellig een bakkie te hebben gedaan en lekker te hebben gekletst met Dick en Sonja,
hebben we de paarden gepakt. Ik had de eer op Dick's paard Leonardo te mogen rijden. Wát een schat van een paard! Zó lief! En mooi en blij! Sonja pakte haar Wolfje (in schaapskleren
).Dick hielp me met Leonardo en lette even op de paarden toen Sonja en ik nog even de caps moesten halen...super zo'n groom!

Eenmaal te paard nog even snel een fotootje geschoten,

en toen op pad!
We waren er echt van overtuigd dat t droog zou blijven
, dus geen regenjas mee... 
Eenmaal op de Holterberg werden we ineens door iemand op de foto gezet, nou voor wat hoort wat, dus de meneer mocht ook met onze camera een foto maken...
Bleek t een fotograaf te zijn, nou beter kun je ze niet treffen natuurlijk! 

En natuurlijk nog even vanuit een andere hoek!

Onderweg stond Dick ineens met zn camera, die foto's zien jullie vast ook wel...als Sonja of Dick ze willen plaatsen!
En zó lief! Leonardo en Dick zijn echte maatjes, Dick riep m en Leonardo liep zo op zn dooie gemakkie met zn oortjes naar voren op Dick af, zo lief! 
Voelde me vereerd op zo'n lief paard als Leonardo mee te mogen! Achteraf gezien maar goed dat ik niet wist wat de heren konden uitvreten...

Zie hier hoe gevaarlijk Wolf en Leonardo eigenlijk zijn....
Ik ga je pakken...

Ik heb je bijna!

Gotcha! Oeh...balen toch net niet....

Schijnbeweging...

Yeah!!!

Sonja en Dick, bedankt voor de superleuke en gezellige middag! En Dick, bedankt dat ik op je lieve Leonardo mocht rijden! Met recht een paard om trost op te zijn!

En wat een geluk, de hele rit droog!
Supergezellig!