...een 4 jarige kruising paint quarter. Zeker weten doe ik het niet maar daar ga ik me nog verder in verdiepen. Van de kleur alleen was ik al helemaal weg en verder is hij ontzettend lief maar groen als gras. Nieuwe uitdaging dus

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Hij is erg mooi! Dat kleurtje halster staat hem ook leuk

. Wel foto's laten zien he.Biebz95 schreef:Echt een heel leuk beestje, al ben ik niet zo van de witte..
Veel plezier en succes nog met hem..

)

Splash schreef:@crazycactus: Mijn palomino Jay met haar witte gezicht heeft er wel heel veel last van en haar neus moet ik iedere dag insmeren in de zomer. Ik heb zonnebrand creme die zweet en water bestendig is. De zon is hier toch heel anders dan in NL hoor cc. In NL had Jay nooit last van zonnebrand maar hier wel
De vorige eigenaar van dit paardje vertelde idd wel dat hij nooit last heeft van zonnebrand maar ik heb het allemaal voor de zekerheid in huis.
yerry schreef:Splash schreef:@crazycactus: Mijn palomino Jay met haar witte gezicht heeft er wel heel veel last van en haar neus moet ik iedere dag insmeren in de zomer. Ik heb zonnebrand creme die zweet en water bestendig is. De zon is hier toch heel anders dan in NL hoor cc. In NL had Jay nooit last van zonnebrand maar hier wel
De vorige eigenaar van dit paardje vertelde idd wel dat hij nooit last heeft van zonnebrand maar ik heb het allemaal voor de zekerheid in huis.
Bij jou is de lente ook verder!!! je hebt al blaadjes aan de bomen.....hier nog een heel klein beetje groene waas.....kan je er geen papier bij krijgen??? zou mooi zijn en ze is best wel knap!!!