Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

.
.
En dan het springen nog, geheid had hij dan halverwege de cross echt op geweest
. Misschien allemaal wat teveel laatste tijd (ook wat mok, en staat nu 24/7 binnen). Dus wij wagen ons pas weer in juni bij Vlietlanden
.
LadyZwien, Jip
En Rowo heb ik voorbij zien komen haha
Heeft er iemand hier nog foto's gemaakt toevallig? nr 34?
Fjordy was echt zichzelf idd niet 

BerdientJ schreef:Dat is wel heel jammer sliverbrumby, dat zijn dingen die je 1 keer fout doet en daarna nooit meer.
maar wel toch heel netjes voor je 1e cross, meteen netjes rondgekomen!

), in de lijn naar 9 trok ze naar een andere sprong waardoor we een balkje op 9a hadden
Maar ach, zonder fatsoenlijk los te springen was ik hier erg blij mee!
Vond het echt te glad op veel stukken en zo kon ik mooi aan de controle werken. Maar dat was eigenlijk niet nodig, ze bleef de hele cross mooi bij me en pakte alles lekker aan, overal fijne sprongen gehad en foutloos. 

ankie1 schreef:Hoe was het vandaag met de bodem?Hoop dat het morgen een beetje te doen is! Morgen hebben er natuurlijk al heel wat ruiters gestert over de bodem dus ben benieuwd
(crossparcour was te doen, maar het springen was echt niet grappig.) dus ik was niet gegaan, eigenlijk moet je vanavond even kijken 
)
( bij de picknickbank) ladyzwien schreef:Ben vandaag ook geweest.
Vindt het K*t dat mars een dik been heeft, maar ben ook blij dat ik heb afgemeld. Vondt de bodem voor het merendeels van de cross slecht, dus morgen is het echt een ramp!
Van onze club gaat er niemand meer heen, die morgen eigenlijk moeten hebben zich afgemeld, en denk dat er nog heel wat afmeldingen komen.
Vondt het wel een mooie cross, en zou er volgend jaar zo heen gaan.
Heb melanie, amber en rowo gesproken.
En andrea nog nageroepen in de cross( bij de picknickbank)
haha 
ladyzwien schreef:Ben benieuwd hoeveel er morgen wel starten.