vanochtend al op tijd op stal om al het spul in te laden en om kwart voor 8 zijn we vertrokken richting Vaassen. daar even naar de voorbespreking en daarna gelijk naar de voorkeuring. alles was top en HF 40.
om 11.20 zijn we van start gegaan en het begon ook bijna gelijk met regenen. maar dat mocht de pret niet drukken. Roëla heeft gelopen als een trein!
ook in de bagger..
we hebben heerlijk gegaloppeerd en super gedraafd in de dieselstand!We zijn nog een stuk verkeerd gereden na de 1e oversteek. ervoor hingen gele lintjes, en ik heb blijkbaar de rode gemist. we zijn dus rechtdoor gegaan ipv rechtsaf het blubberige ruiterpad op. (was ook niet de enige). toen ik erachter kwam dat ik niet goed zat hebben we gelijk rechtsomkeert gemaakt. uiteindelijk hebben we de verloren tijd dubbel en dwars weer ingehaald.
ik was dus aan de late kant bij gp1 en bij gp3 hadden we tijd over om lekker een stuk te stappen.ik denk dat ik ongeveer met een gem. snelheid van 10.4 heb gereden
ik heb nog een paar stukken met een aantal mensen van klasse 1 en 2 meegereden.was erg fijn! dames bedankt!!
(ja, ik was dat met die fjord die bijna klem zat in dat hekje.....
)bij de p/a had ze HF 54 en bij de finish ook. bij de nakeuring zat ze op 44.
ik kreeg wel de tip van de vet om haar in de tussentijd wat meer te voeren, want ze had weinig darmgeluiden. en ik vond zelf dat ze heel slecht dronk. hebben we er ook weer wat van geleerd!
Dus al met al was het een hele leuke wedstrijd en is Ro met vlag en wimpel geslaagd!
(ik stond ook op dat pad met een langharig fjordenbeestje)
Gefeliciteerd met je 1e rit!