Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
MSQuincyTE schreef:Zins wanneer leer je rijden uit een boek
MSQuincyTE schreef:Zins wanneer leer je rijden uit een boek

Ik vind dat daar op een heel fijne en rustige manier instructie wordt gegeven. kjcm schreef:MSQuincyTE schreef:Zins wanneer leer je rijden uit een boek
leer jij eens goed Nederlands

Let wel: Thuis je paard alles zelf aanleren is heel moeilijk, in het boek lijkt het makkelijk maar met een paard dat het niet kent word het wat zwaarder. Ik zou toch wel gaan kijken om met je paard les te nemen, zo weet je zeker dat als je de knoppen erop zet dat je het goed doet. En je voorkomt ook evt blessureleed omdat je het onder begeleiding van een ervaren iemand doet. Als je hem zelf rijd kan je ook zelf het tempo aangeven en die schrikkerigheid kan hij best wel afleren. De eerste keren zal hij gespannen zijn maar het went wel
MSQuincyTE schreef:kjcm schreef:leer jij eens goed Nederlands
Nee waaom, ik schrijf zoals ik denk dat het moet daar heb jij helemaal niks mee nodig
Miss_Montana schreef:Ik zou toch wel gaan kijken om met je paard les te nemen, zo weet je zeker dat als je de knoppen erop zet dat je het goed doet. En je voorkomt ook evt blessureleed omdat je het onder begeleiding van een ervaren iemand doet. Als je hem zelf rijd kan je ook zelf het tempo aangeven en die schrikkerigheid kan hij best wel afleren. De eerste keren zal hij gespannen zijn maar het went wel

Erg leuk en erg moeilijk
Gelukkig heb ik een stalgenoot die fantiek in de western zit en samen met haar lukt het al aardig. Veel succes ermee !
Die is ook bedoeld voor dit soort vragen, omdat er anders ontzettend veel van dit soort topics komen
Succes!
Moet je alleen wel vervoer hebben voor jou en je paard. En het is ook vaak duurder om iemand aan huis te laten komen! Julia_14 schreef:En het is ook vaak duurder om iemand aan huis te laten komen!
Verder vragen veel instructeurs daar gewoon meer voor, spreek uit m'n eigen ervaringen. Uiteraard zullen er ook uitzonderingen hierin zijn hoor, maar de vraag is dan misschien of je ook echt een professioneel iemand voor je hebt
Julia_14 schreef:maar de vraag is dan misschien of je ook echt een professioneel iemand voor je hebt
Wendy schreef:Julia_14 schreef:maar de vraag is dan misschien of je ook echt een professioneel iemand voor je hebt
Neem maar van mij aan dat je ook echt wel een prof kunt krijgen aan huis voor een redelijke prijs. Vaak kun je het wel op een akkoordje gooien zodat ze meerdere mensen bij elkaar in de buurt bezoeken. Dan kun je al heel wat doen met de reiskosten!
En ik ben behoorlijk kritisch van wie ik wel en geen les wil