Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Meeste stemmen gelden en ik heb gehoord dat er genoeg leden aan wezig waren Crazy123 schreef:Dan denk ik dat menig 1 het toch eens is geweest met de redenen waarom welMeeste stemmen gelden en ik heb gehoord dat er genoeg leden aan wezig waren
Crazy123 schreef:Zou kunnen, het kan ook puur ongeïnteresseerdheid zijn. In beide gevallen krijgen ze wat hun toekomt en de tegenstemmers kunnen hun eigen plan trekken.Ja Gemiddeld kwamen er zo'n 25 a 30 man en nu waren er dit rond de 70.
De overige wranleden zullen er dus wel voldoende vertrouwen in hebben gehad dat deze nieuwe regel "erdoor" zou komen anders zouden zij wel aanwezig zijn geweest om tegen te stemmen.
knap gedaan Peter Crazy123 schreef:Dan denk ik dat menig 1 het toch eens is geweest met de redenen waarom welMeeste stemmen gelden en ik heb gehoord dat er genoeg leden aan wezig waren
piggeljay schreef:wat ik vooral jammer vind is dat er geen onafhankelijke ruiters vereniging komt.
maar goed peter vet heeft weer duidelijk gemaakt dat hij een goede zakenman is, want wat hij heeft bereikt is de droom van elke werkgever: je eigen ondernemingsraad te mogen samenstellen en alleen de mensen die jij daarin wil er toe te laten, maar mensen die een beetje kritiser zijn er vooral uit weren omdat je dan het overzicht op je mensen kwijt raakt.
nee je kan beter zeggen dan kan ik mijn mensen niet voldoende naar mijn hand zetten.
en niemand had dat door.
knap gedaan Peter