Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
heeft. Anders doe je haar een pb'tje, zij kan je vast wel meer vertellen over het hoe en wat qua vergoedingen en dergelijke
.
koeke schreef:Ik gebruik trouwens chaps van Pikeur met vijf klittenbanden. Dat is makkelijker bij dunne kuiten en dikke schoenen.
Heel benieuwd hoe het morgen gaat hiphopje! Veel plezier in ieder geval.
Maar dat gevoel weer, zaaaaaaaaaaalig 
)
ikenindi schreef:ik heb ook 2 spitsvoeten. ze staan naar binnen, en dan nog een keer gedraaid naar opzij, dus de buitenkant van mijn voet staat naar onder, en ze staan naar binnen. iig op 3 manieren gedraaid... daarbij heb ik 2 grote tenen die niet normaal zijn en die 11 maart er voor de helf af gaan...
.
.
hiphopje schreef:ikenindi schreef:ik heb ook 2 spitsvoeten. ze staan naar binnen, en dan nog een keer gedraaid naar opzij, dus de buitenkant van mijn voet staat naar onder, en ze staan naar binnen. iig op 3 manieren gedraaid... daarbij heb ik 2 grote tenen die niet normaal zijn en die 11 maart er voor de helf af gaan...
ik ben dus niet het enigste kneusje hier
Citaat:Zoals je weet heb je recht op 2 paar schoenen per jaar
Ik had de eerste keer dat ik schoenen kreeg 2½ jaar terug 2 paar schoenen gekregen. Eerst een paar en na drie maanden heb je dan recht op een wisselpaar. Het volgende jaar heb je er geen recht op! (kan mij herrineren dat het zelfs 2 jr was maar daar zet ik mij niet op vast) Vervolgens heb je iedere 15 maanden recht op een nieuw paar, dus niet zoals jij zegt ieder jaar! Ik kan het weten want mijn schoenen waren helemaal op! (ja dat heb je als je meerdere schoenen per krijgt en allemaal anders zijn dan loop je op een paar en de rest kan je niet op lopen zonde maar waar!) bovendien waren mijn enkels zo achteruit gegaan in de 2 jaar dat ik gewoon weg niet meer lopen kon. Ik kreeg van de arts een nieuwe verwijzing. Ik naar een andere schoenmaker omdat ik het niet eens was met de gang van zaken bij de ander. En daar was alles opgemeten en ze zouden worden aangevraagt maar ik kreeg mooi een nee te horen. Ik moest wachten! Of ik moest een brief krijgen van de dokter dat ze echt nodig waren en geen drie maanden meer konden wachten. Dan waren ze bereid ook water bij de wijn te doen en iets langer op hun geld te wachten! Dit was voor mij zo van belang anders had ik eerst nog drie maanden moeten wachten en dan 8 weken voor het leveren waar ze bij mij ook nog eens vaart achter wilde zetten!
Maar het is een idee! Of als je eens een hele flinke meevaller hebt in de jackpot kan je ze eventueel zelf laten maken ik weet niet of je veel orthopedische dingen nodig hebt?!