Komen jullie nog buiten met je paarden en rijden jullie dan ook of is dat onmogelijk?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

.
, dus dan maar ophangemmers, die weer snel bevriezen
) ruimt ook zo lekker op in een paddock met 'vloerbedekking'.
Stelletje watjes
Fayette vind het maar niks die keiharde ongelijke grond in de wei (we konden helaas de wei niet gladtrekken omdat we een erg natte wei hebben/hadden daar kwam je met geen mogelijkheid in met zo'n gladtrekker). Maar ze wordt gewoon gedwongen }> En meestal is het al genoeg om Lowara eerst in de wei te doen dan wil Fayette meestal ook wel (moederskindje
). Maar de dames staan na een half uur alweer bij het hek als je bij de stallen bezig bent. Tsss, en dat noemt zich dan een Tinker
En Cezanne dan, die je normaal nooit binnen een uur nadat je haar op de wei hebt gedaan te pakken kan krijgen? Die staat nu ook vooraan te dringen
Werkelijk het zijn een stel watjes bij ons

. dat vinden ze te gek en staan dus niet na een uurtje te wachten dat ze weer naar binnen mogen. alhoewel zo tegen half 5 hebben ze toch wel zoiets van die wind is koud en het is bijna etenstijd, vrouwtje mogen we naar binnen.
. Ze hebben het zo best naar hun zin.
De rijbak is prima begaanbaar, daar kunnen we ze nog prima in losgooien en we rijden ook vrolijk door. Misschien vind ik 'm nu zelfs wel nog iets fijner, juist omdat hij nu wat harder en minder zwaar is.
Staan liever gezellig op stal met elkaar te klooien en stro te neuzelen.
Sjuimpje schreef:Ze hebben nu allemaal dekens op, mijn vos heeft ook nog een gewatteerd halsstuk op, daar heb ik nog speciaal extra schrikdraad door moeten spannen aangezien hij al snel doorhad dat zo'n halsdeel een goede schokbeschermer is
Schuurt het zijn manen niet af, zo'n halsstuk?
!
. Vind ik trouwens wel super de luxe, dat ik vanuit mijn raam op de paardjes uitkijk. 
)