Maar aangezien ik deze foto's niet nog 2 dagen kan laten wachten, en ik van de week geen spectaculaire foto's meer verwacht, dan nu maar alvast mijn topic voor volgende week.Ik begin haar nu zo leuk te vinden, ik ben gewoon echt verliefd op haar aan het worden! Ik vind haar leuk, ze is lief, dapper, gek en haar blauwe ogen.. daar verdrink je gewoon in
De klik begint echt te komen, ik krijg weer een maatje.. en dat gevoel is heerlijk!! Vandaag was mijn allerliefst vriendinnetje Romana (Yellowfish) mee naar Sense, die heeft haar 6 weken voor het laatst gezien toen we haar gingen ophalen. Romana vond Sense gegroeid, opgeknapt en voller. En dat klopt ook wel denk ik zo
Vandaag heb ik Sense voor het eerst even echt meegenomen uit de kudde, even een kleine 10 minuten even over het erf wandelen, eens kijken hoe ze daar op reageerde. Nou, ik kan zeggen, braaf! De shovel die aanstond keek ze met grote ogen naar, en na wat gekijk liep ze er langs. Ik ben allang blij dat het geen stresskip is die er langs gaat rennen in blinde paniek, maar eerst observeert en dan doorloopt. Daarna beetje foto's gemaakt en geaaid buiten, maar toen er een ander paard naar de bak liep had Sense zoiets van 'nou eh, ik wil terug naar de meiden' hinnik, hinnik. Dus toen heb ik haar lekker terug gezet, en toen was het weer helemaal goed. Prima zo voor de eerste keer.
Geniet nog even mee (sorry, strootjes onder haar buik had ik wel even weg kunnen halen
, maar heb haar niet gepoetst vandaag, niet teveel getut elke keer). 

Langs de Shovel

Sense lust appels

Spannend.

Klaar om te hinniken

En weer lekker buiten bij de meiden.

Heeft ze een bobbel op haar hoofd? (laatste foto, tussen ogen en neus) Knap dier, mag je zeker trots op zijn zeg!
Toen ik haar net had zat haar halster haar nog prima, nu staat ie op het laatste gaatje bij beiden verstelpunten, en hij kan nog nét. Het gaat zo hard ineens, dat hoofd van haar
Kan niet wachten hoe ze er over een paar maanden eruit ziet, en hoeveel ze gegroeid is.