Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
). Ik zou het nooit een probleem vinden om iemand anders even te helpen, ik heb zelf zo vaak hulp nodig. Niet vanwege een handicap, maar gewoon omdat ik ook maar mens ben
Als het voor mij te hoog wordt kan ik ook niet aansingelen en kan ik er ook niet zo op, en dan sleep ik een krukje aan, of ik vraag toch even hulp.
Vrijwel niemand... Bij jou is het punt dat ze door kan drammen en hangen misschien wat eerder, maar de oplossing is gelijk aan hoe je het altijd op moet lossen: NIET met kracht, niet door er tegen te gaan, maar door het op een slimme manier op te lossen. Bij het hangen dus vooral niet terughangen maar loslaten, en bij het drijven gelijk je zweep erbij als ze niet luistert... Hoe minder je daarin je kracht gebruikt, en hoe meer je op een strenge en consequente manier reageert, hoe beter dat vaak gaat.
Ik wil ook iemand zoeken die Amber wat dingen goed aan kan leren en bevestigen, omdat het voor mij soms gewoon te lastig is om dat goed te doen.

soms ben ik gewoon moe vanwege mijn moordende werktijden
en soms mis ik gewoon kracht in mijn linkerbeen.Daar mankeert nu zoveel aan dat opstappen soms lastig is.
...laag bij de grond,comfortabele zit en extra versnellingen

!

Jeskim schreef:Ik ga eens even in de winkel loeren geloof ik..
Kreun, dus naast het chronisch vermoeidheid syndroom heb ik ook nog eens het "hopeloosikkanmijnkindnietachterlatenbijiemandanders-syndroom" hihi..
maar als je idd weinig kracht hebt zou dit wel eens het ideale simpele middel kunnen zijn.Anders weer als vanouds...al je charmes in de strijd gooien
Jeskim schreef:Dat laatste is wel een goede tip..
Citaat:De echte kneuzen zijn degene die aan de kant zitten en commentaar leveren![]()
.