Groetjezzzzzzzzzzz
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
bianca1980 schreef:Ik rij met een E 1.51 bij de paarden, Z1 dressuur +7 , L springen geweest rij ik al een tijdje niet meer in, maar dat zou ik weer moeten oppakken en SGW L + 12 succesvol, 3e op de regio klasse SGW B en 5e op het NK Hattem, helaas door een balk mijn eerst plek kwijt, maar thats live in sgw. Het kan dus prima. Ik moet bijna wel naar de M SGW, maar ik ga gewoon zien hoe dat gaat. In het klassiek heeft ze een tijd slecht gesprongen omdat ze in de dubbel terecht is gekomen, hier moet je wel rekening mee houden, die van mij was het vertrouwen kwijt klassiek, maar nu in de SGW gaat het weer super. Ik zie wel hoe ver we komen, maar dat is ook zo met een paard. Ik heb nu een jaarling van mijn merrie dus wie weet over drie jaar ............
MelanieB schreef:Heet-Hoofd?
Bedoel je daarmee lekker snel, of schrikkerig?
MelanieB schreef:Nou, Amber (Amber_ op bokt) start dit jaar tussen de paarden met haar Fjord.
24 maart voor eerst.
Lielle schreef:en dan vergeten we helemaal Headley Britannia (E pony en winnares van Badminton) en Theodore O'Connor
en in Nederland Krimh (Z kampioen bij de paarden) en Lobeke (Z met Chantal Meghelenbrink)
(Krimh en Lobeke)