Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

carola schreef:Oei, dat is moeilijk! Kootwijk en Kootwijkerbroek (1 en 2) zeker
En de keuringen vinden nu plaats op het terrein van de dierenkliniek dus dat scheelt ook al enorm.
Onstwedde vond ik kaal en saai, Ommen Vilsteren te veel sintelpaden en veel langs de weg, Drents Friese Woud is er dit jaar niet, maar dat was ook een erg mooie route! 
Sok schreef:Ommen Vechtdal vond ik érg mooi! Supergave route en ook goed te rijden!Onstwedde vond ik kaal en saai, Ommen Vilsteren te veel sintelpaden en veel langs de weg, Drents Friese Woud is er dit jaar niet, maar dat was ook een erg mooie route!
Maar of dat binnen een half uur rijden vanaf jou zit betwijfel ik.. Ommen misschien wel.
Jamika schreef:Ik vond Onstwedde wel goed georganiseerd, lekker veel ruimte en rustig wedstrijdterrein. Inderdaad niet spectaculair qua route, maar de bodem vond ik inderdaad ook niet zwaar, wel prettig juist.
Zandpaden stond er in de beschrijving, mooi dat het allemaal stenen overal en nergens was! Onze ijzerloze paarden waren daar NIET blij mee, en er waren ook nog eens slechte bermen met erg hoog gras dus voor ons ook nog vrij zwaar..
Sok schreef:Jamika schreef:Ik vond Onstwedde wel goed georganiseerd, lekker veel ruimte en rustig wedstrijdterrein. Inderdaad niet spectaculair qua route, maar de bodem vond ik inderdaad ook niet zwaar, wel prettig juist.
Ik vond de bodem ruk..Zandpaden stond er in de beschrijving, mooi dat het allemaal stenen overal en nergens was! Onze ijzerloze paarden waren daar NIET blij mee, en er waren ook nog eens slechte bermen met erg hoog gras dus voor ons ook nog vrij zwaar..
lars schreef:Sok schreef:Ik vond de bodem ruk..Zandpaden stond er in de beschrijving, mooi dat het allemaal stenen overal en nergens was! Onze ijzerloze paarden waren daar NIET blij mee, en er waren ook nog eens slechte bermen met erg hoog gras dus voor ons ook nog vrij zwaar..
moet de organisatie de bermen gaan maaien
Nee, da's natuurlijk van de gekke!