Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

ShadowMerada schreef:Hey, toch paintje gekocht?
Leuk beestje hoor.
Ik was die jongen die op die hengst (Merada) reed.
Succes met dit leuke paardje!!!!!
Kristiaan Hermus

Bandit(vader)
Flashpoint(moeder)
Indian
RED(halfbroer)
Sonny(broer) 
Corine1974 schreef:Hallo,
Hej Indian.....Wat ziet hij er goed uit.....! Hoe gaat het met hem?
Indian is een volle broer van mijn paard, Mr.Red Sonny Sunset.
Ik moet je wel teleurstellen, want Indian is geen paint. De vorige eigenaar van Indian (Iris Elsenaar) heb ik in Gouda gesproken en een wedstrijdje zien rijden op Indian. Ik heb haar toen verteld over de achtergrond(bloedlijn)van Indian. Als jullie hem als "paint" gekocht hebben dan zijn jullie verkeerd ingelicht, want Indian's bloedlijn bestaat uit tinker(1/2), arabier, paint. Wat niet wegneemt dat hij een super leuk paard is en hij verdiend zeker een leuke plek en een lieve eigenaar. Ik hoop voor Indian zijn laatste verhuizing. Ik ken Indian als een lief en braaf paardje met een heel klein hartje!
Hij lijkt qua karakter veel op mijn paardje.Als je het leuk vindt kan ik je meer vertellen,laat het me weten per pb.
De pappa van Indian heet Bandit, een arabier X (waarschijnlijk new forest, maar dat heb ik alleen van horen zeggen). Bandit en Flashpoint (mamma) hebben altijd op een stal gestaan in Hellevoetsluis, waar ik mijn paardje heb gekocht. Bandit is jaren geleden verkocht en waar hij nu is, is niet bekend.
Ik wens jullie heel veel plezier met Indian, (knuffel aan hem), jullie hebben er een heel leuk paardje aan.
Groetjes, CorineBandit(vader)
Flashpoint(moeder)
Indian
RED(halfbroer)
Sonny(broer)

Coentjuh schreef:Toch het Western door zetten hihi, jijzelf ook of alleen je man? Het is wel een knapperd zeg! Nou veel plezier er mee, maar dat moet wel lukken met zo'n top paardje!
shavanah schreef:Coentjuh schreef:Toch het Western door zetten hihi, jijzelf ook of alleen je man? Het is wel een knapperd zeg! Nou veel plezier er mee, maar dat moet wel lukken met zo'n top paardje!
Verlopig alleen mij man,maar moet zeggen ik heb er zondag op gereden en was wel super haha,en het leuke nieuws is ,mary-ann komt hem twee daagjes verzorgen ,super he....
Ik ben met mijn Arabje ook nog aant dressuren hoor, maar stiekem is Western ook erg leuk!