Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Hercules zijn artrose, bronchitis en opgelopen kogel hebben er afgelopen seizoen voor gezorgd dat hij van een leuk wedstrijdpaard met pensioen is gegaan.
!
blijft een raar idee zo klein als hij nu nog is dat je er over 4 jaar weer mee rijd

) --> gediskwalificeerd...
Parcoursbouwer heeft toegegeven dat de hindernis verkeerd was afgevlagd, maar er is besloten om er verder niets aan te doen....
Doordat hij met een mega wapper uit het water sprong knalde ik half uit het zadel, resultaat: effe tussendoor naar de DA.... Cross wel uitgereden en zelfs nog een prijs behaald
wel een stukje doof linker scheenbeen eraan overgehouden door paaltje
daarna helaas niet meer lekker gereden
Gelukkig wel nog 10e geworden, wat ook m'n doelstelling was... Maar baalde toch want het had beter gekund
dus 2e; in Vlietlanden met Pasjha in t M omdat ik dacht 'die paar seconden maken ook geen verschil meer dus maar rustig aan naar de finish'
dus 2e; in Bathmen met Ungaro omdat ik dacht dat we snel genoeg gingen in de cross
, dus 2e; in Bathmen met Pasjha in de L omdat ik zonodig uit t zadel moest glibberen, dus ergens achteraan geëindigd. Best stom van mij.....[/size]
Pasjha is echt te gek
In Vlietland was ik mega trots toen we die 2 trakheners in eén keer netjes gesprongen hadden!
is eigenlijk iedere keer al een hoogtepunt op zich

Mijn val in het springparcours in Diepenheim. En het ergste was mijn uitsluiting in Barchem.. Nu was het wel duidelijk dat het Toffee niet goed zat in de rug.. Gelukkig ziet het er al weer naar uit dat het goed komt!
Dat was ook zeker een van mijn hoogtepunten dit jaar
Ik was gewoon al zo verrast dat Fjordy zo leuk kon springen.
.
! MelanieB schreef:Mijn mooiste hoogtepunt:
Kampioen oefencross Huissen worden en met bonny 1.25m gesprongen.
Punten waren redelijk gauw binnen voor de dressuur.
Oefencross Ede foutloos
Mijn crosslessen natuurlijk, toen ik voor het eerst begon, super gaaf.
Dieptepunten:
verdere dressuur![]()