Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

ik les nu nog steeds bij rieky, en heb het super naar mijn zin. leerzame relaxte lessen, zonder te veel druk. als je naar huis gaat krijg je huiswerk mee en kun je weer een tijdje vooruit.
cissy schreef:Mireille is echt super en ook nog eens lekker in de buurt van Huizen.Amersfoort, Mireille van Soldt, mijn ukkepuk komt daar net vandaan en ook Mireille is heel paardgericht en vriendelijk. Neemt de tijd en ook daar kun je gerust komen kijken. Ik heb het hele proces op film staan van begin tot eind. Uiteraard krijg je ook daar begeleiding als je dat nodig hebt/vindt.
Katja schreef:cissy schreef:Mireille is echt super en ook nog eens lekker in de buurt van Huizen.Amersfoort, Mireille van Soldt, mijn ukkepuk komt daar net vandaan en ook Mireille is heel paardgericht en vriendelijk. Neemt de tijd en ook daar kun je gerust komen kijken. Ik heb het hele proces op film staan van begin tot eind. Uiteraard krijg je ook daar begeleiding als je dat nodig hebt/vindt.
Kaunos schreef:Ik heb onze Fjord bij Wendy van Osch, hierboven al genoemd door Jolande, in laten rijden. Ik les al meerdere jaren bij haar en heb Jip zonder ook maar 1 moment te twijfelen of ze wel goed voor hem zou zorgen en zorgvuldig met hem om zou gaan daar achter gelaten (en terecht). Het voordeel van Wendy vind ik dat het een kleine stal is waardoor er dus veel aandacht voor de paarden, maar ook de ruiters is.