Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
5 balken was minder maar goed Een super afsluiting van een mooie periode. M cross was goed te doen met een paar aardige uitdagingen erbij van wat dikke afsprongcombinaties en een behoorlijke trakehner.

Sunny was weer helemaal als vanouds in de cross en ging als een speer!
Wel fijn dat je alsnog een goed weekend hebt gehad

balen zeg. Ik heb je nog zien springen, echt zonde van die stop.
Enkel deed eerst ff behoorlijk zeer.
flink veel en vaak arnicazalf erop smeren, dat helpt vaak wel goed.
van Nickeltje's overgrootopa.
Eerst maar een paar oefensprongetjes proberen en dat ging goed. Kon gelukkig wel goed afstand inschatten. Had me voorgeneomen als ik in het parcours de afstanden niet goed kon rijden vanwege het zicht dan ook niet de cross in te gaan. Maar gelukkig viel dat reuze mee. Ook met mn enkel was het wel goed uit te houden.
zag een sterretje en dacht bij mezelf " die boomstam is toch wel hard" Weer op Kees geklommen en over het alternatief weer verder gereden en verder rustig aan en zonder meer brokken te maken de cross uitereden.
Maar ben ook niet tegen de vlakte gegaan ofzo, ben gewoon meeglopen ... toch...? denk ik... als iemand gezien heeft dat ik gekke dingen heb gedaan of gezegd, laat het me dan ff weten
en zij zei van wel...
Daarna ff wat gegeten en nog een stuk M/Z cross gezien bij het beekje. En natuurlijk daar nog weer veel bokkers ontmoet.

. Dressuur ging niet, hij struikelde zo vaak. De baan was heel slecht bij E zat een groot gat en over de rest van de baan was ik ook niet echt te spreken. Tja,en dan is mijn paardje nou eenmaal niet zo handig. Struikel de Struikel... Nja. Mij ging het erom een fijne cross te rijden binnen te tijd etc. En dat is zeker gelukt. Top cross gereden, nog weer beter als in Nijeberkoop. Trakhener gewoon gedaan. Zag hem niet eens
Ik had eerlijk gezegd een zwaardere cross verwacht. Ergens onderaan geeindigt gok ik. Wat ik trouwens wel raar vond, dat in de L ring op zaterdag veel lager gejureerd is. Iemand wees me erop en heb toen nog even extra gekeken en dat viel wel op. Voor mijn punten had het iig toch niets uitgemaakt
. 
. Hoewel niet leuk afgelopen vertel je het wel geweldig
.