Nou ik ben weer terug....
Dressuur had ik 198pnt, hij liep eigenlijk niet echt fijn. Maar stond toch nog derde.
Springen was ik foutloos,maar hij was echt zooo heet.
Toen de cross, hij pakte zoooo lekker aan. Nergens twijfel, gewoon goed. Tot het water... Ik ging niet langs de boom voor het water maar eroverheen. Maar kwam met mijn hoofd in de takken. Ik had van te voren bedacht toch niet het water in te springen, maar er langs te gaan. Helaas stond ik voor de afsprong voor ik er erg in had en stond calyp 1 sec stil. Heb hem eigenlijk in het stilstaan naar links getrokken en de andere genomen, aangezien dat mijn planning was. Helaas rekenden ze het als een weigering. Die heeft mij de eerste plaatst gekost. Nu was ik zesde en waren er 5 prijzen. Best banketstaaf
Ik was ook als 1 vd weinigen binnen de tijd. Die 'weigering' heeft me echt maar 3 sec gekost ofzo.Hij pakte verder super goed aan, was echt heel blij met hem! Dit is waarsch mijn laatste cross met hem
Een fijne afsluiter met een kleine domper! Vond het wel een onwijs mooie cross, echt geweldig!! 
, maar balen mag altijd ! Toch nog super.
Pff.
haha. 
), alleen wat meer verzamelen en achterbeen eronder rijden.'

ik ben ook weer terug uit Barchem
.
. Was even niet grappig! ik stond gewoon even stil. En hij kwam even omhoog en ineens peerde die hem. Hij had geloof ik echt zoiets van jeeej ik mag, waar is die hindernis?
! Echt super lekker gevoel gewoon.
ik vond hem toch wel breed, gaat hij ook nog zo vroeg. (mijn vader later: aah hij kwam toch heel ver achter de hindernis pas neer met zijn grote sprongen. Ik: ik weet het niet.. ik deed mijn ogen pas na 2 gallopsprongen na de hindernis weer open
. En toen zag die ineens het water, en stond in de landing dus ineens in de remmen