was het topic aan het zoeken... maar maak er maar een nieuwe van
Hebben we nog steeds interesse in de videoavond?
Deze staat nog steeds gepland op vrijdagavond 22 november.
Tijd is nog niet vastgesteld, maar gezien het programma... lijkt het me verstandig om zo vroeg mogelijk te beginnen...
wat vinden jullie van 18.30 - 19.00 uur?
De bedoeling zou zijn om een aantal banden te bekijken en hierover te praten, discusieren... geen discu-zeuren
Tevens werd er voorgesteld om westernspullen mee te nemen, ik geloof dat iedereen wel wat heeft liggen... nieuw of tweedehands....
Ik denk als er veel spullen zijn, en veel interesse is... het misschien een soort v. veiling moet worden...
lijkt me leuk !
De bedoeling is om voor die avond onze tv & video uit huis te halen }> en 'op te stellen' in ons toekomstige kantoor in de rijhal, dit kan verwarmd worden (wel zo lekker!).
Tevens zal onze kantine up-to-date zijn met de nodige hapjes / drankjes.
Nu het volgende... graag zou ik willen weten wie er zoal wil komen, met of zonder videoband (niet té veel... anders moeten we nog gaan loten welke we gaan bekijken
) en wie er met spullen komen....Het aantal is voor ons belangrijk, om te weten of dit in het kantoor past
Programma zou er bijvoorbeeld zo uit kunnen zien:
18.30 uur verzamelen, wat bijkletsen/drinken
19.00 uur bekijken 1e band
20.00 uur hierover praten
20.30 uur 1e 'veiling' v. spullen
21.00 uur bekijken 2e band
22.00 uur hierover praten
22.30 / 23.00 2e veiling v. spullen
23.30 uur.... naar keuze... nog een band? of nog wat napraten en dan lekker 'onder de wol'
Ik hoor het wel,
groetjes Jolanda
). Ehh.....al met al teveel banden dus
) Wel zijn we zelf nog op zoek naar een Billy Allen bit of een highport loose shank curb bit, dus als iemand die nog ergens heeft liggen....?
;
leuke mensen hoor waar ik mee in huis leef
het raakt al vol !