Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

LADSGORUF schreef:Om nog even terug te komen op de foto/video fee,
krijgen we daar dan een gratis foto voor ofzo?????
Of heb ik wéér wat gemist?????
Als je 4x inschrijf is toch een hoop geld, laat staan 400x...oeps
Adrienne schreef:LADSGORUF schreef:Om nog even terug te komen op de foto/video fee,
krijgen we daar dan een gratis foto voor ofzo?????
Of heb ik wéér wat gemist?????
Als je 4x inschrijf is toch een hoop geld, laat staan 400x...oeps
Misschien moet je voor je gaat gillen eerst even kijken hoe een inschrijf formulier er uberhaupt uit ziet.![]()
dofuzz schreef:Ja met die herbronning ben ik zeker blij mee vindt de shows in belgië toch qua sfeer op de shows toch iets gemoedelijker dan hier in nederland het geval is, ik weet ook wat je zegt over de video kosten, maar als ze een beetje slim zijn doen ze dat in de officefee verwerken zodat de mensen het niet lezen als zodoende dan word er ook minder praat over gemaakt, of zoals een ander suggereerde? gegild.....LADSGORUF
je haalt een aantal terechte punten aan maar ik ken de interne keuken van de DRHA niet goed genoeg om daar commentaar op te geven. toch is het duidelijk dat er inderdaad hier en daar geknibbeld word
bij de video fee kan ik me wat voorstellen. de organisatie huurt een "official videographer" in om de judges de kans te geven om twijfelachtige calls te verifieren. dat vind ik alleen maar goed en dat deelnemers daarvoor moeten betalen kan ik me wat bij voorstellen. foto fee vind ik erover want dat is niet noodzakeljk voor de show.
ik zou niet durven stellen dat de NRHA Belgium op zijn gat ligt. laten we zeggen dat er een herbronning aan de gang is maar de toekomst (2008) ziet er qua shows althans schitterend uit (minimaal 10 werd mij verzekerd). toch heb je gelijk als je zegt dat de belgen massaal naar nederland afzakten in het voorbije seizoen.
het gezeik dat je aanhaalt over het vermeend "te grote eigenbelang" van Rieky en Dave is inderdaad m i bullshit. weinige nederlanders kunnen prat gaan op en hebben dezelfde verdiensten in het promoten van reining als Rieky en Dave. toegegeven, waar gehakt wordt kan soms een spaander vallen maar er werd tenminste gehakt.
LADSGORUF schreef:Leuk al die advertenties plaatsen en dergelijke, geloof dat de leden daarvoor op moeten draaien?????
Alle veranderingen en dergelijke hebben we daar ooit ledenvergaderingen voor gehouden of zijn er ooit mensen op de hoogte gehouden?
Geld erbij leggen??? Toen de DRHA vroeger overgedragen werd uit handen van riek en dave omdat er zooooveel eigenbelang bij was, werd er geloof ik ook nog een heleboel cash geld meegegeven vanuit de pot van de DRHA!!
De wedstrijden worden nu dubbel bezocht en nog geld tekort??? Geloof dat er iets niet helemaal goed gaat...en
Tja hoe zou dat nu toch komen, misschien omdat de NRHA Belgium ook op zijn gat lag en er bijna geen georganiseerde wedstrijden te rijden waren?? Dus kwamen ze naar nederland!!
Foto / video fee?????????????????????
Hebben we nog keuzes....als lid zijnde?? Zo te zien niet en Jan modaal zijn eigen maar de ....werken om zijn toch al o zo dure hobby en liefde voor het paard te kunnen bekostigen.
Borg voor de stal??....een nette omschrijving voor "de kosten van de stal gaan omhoog" want wie gaat er nou na een druk weekend pardon halve week ook nog uit staan te mesten aan het einde van de rit? Niemand toch? Dan wil je allemaal zo snel mogelijk naar huis om je eigen weer de ....te werken om aan de volgende show mee te doen, benieuwd wat voor verrassing er dan weer onder aan de inschrijfformulieren staan!!! Pffft dat worden weer overuren dan.
60% pay-back was het voorheen en nu 55% pay-back???? Sinds wanneer is dat? Denk dat ik weer wat gemist heb, zal wel komen omdat ik er normaal niet wakker van lig wat er om mij heen gebeurd, alleen als ik genaaid wordt wil ik ook gekust hebben en daar heb ik ook geen trek in...
knibbel knabbel zo word er overal een beetje gepikt,hier eraf en daar er weer bij, ach wat zeuren we nou, het is toch allemaal in het (eigen)belang van de sport, want wat vroeger aan de hand was is nu nog steeds, kliekjes, groepjes, geroddel, en uiteindelijk draait het allemaal maar weer om 1 ding...
Niks paardesport, niks teamleden,niks warm hart..... Geld en Macht!!!
Ga er ook verder niet over discuseren er zijn nog wel meer dingen die me tegen de borst stuiten, alleen... we hadden een leuke "vereniging", ben benieuwd hoelang dat nog blijft......
op naar de vergadering!