GROTE
dag!! We gingen Rebel halen!!De hele nacht liggen woelen, ik had die nacht al tien keer Rebel gehaald, tien keer betaald, tien keer ingeladen en ook tien keer thuis uitgepakt
Hij was een keertje schimmel en een keertje was Jeddah er eerder dan ik
Maar uiteindelijk werd ik wakker en was het echt feest!!Op de afgesproken tijd waren we bij Silvester thuis en stond Rebel ons op te wachten.

Hij is echt zo'n Gentle Giant, een lieverd, een paard waar je gelijk vertrouwen in hebt en dat maakt Rebel voor mij zo bijzonder! Hij gaat mij het vertrouwen terug geven welke ik een paar jaar geleden kwijt ben geraakt want JA ik ga op Rebel lekker rijden

Rebel en ik iets wat onwennig nog

Maar dat duurde niet lang, hij is echt mien Gentle Giant

Maar ik vind hem vooral zoveel rust uitstralen en dat vind ik gewoon

Zo trots als een pauw nog bij zijn 'oude' huisje

Op de trailer ging als een speer, zonder problemen of mokken... er hing immers hooi!

Hier waren we eenmaal thuis, de reis was super verlopen, Rebel kwam er totaal relaxed vanaf! Hij liep heel rustig met me mee het terrein op! Nog even een verliefde pose voor de Paparazzifotografe Jeddah! Want deze heeft de gehele dag met de camera gevolgd

Kijk nou hier toch, is die niet prachtig?? Ik denk dat ik ontzettend veel plezier zal hebben met Rebel en de andere paarden! Hij liep al heel trots over het terrein

En vooral gelijk aan het hooi
Hij voelde zich helemaal thuis! 
voor Silvester, voor jou is het wel even wennen nu!