[SGW] Tripalon Laren - Verslagen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Bar

Tripalon Laren - Verslagen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-07 14:56

Gisteren zijn we voor de 3e keer met zoonlief Mark en zijn pony naar de Tripalon in Laren geweest.
De afgelopen 2 jaren heeft hij meegedaan met zijn vorige pony Passoa. Dit jaar voor het eerst met Starlight Westland, zijn nieuwe topper! Omdat het springen momenteel even wat minder gaat omdat het vertrouwen wat weg is na een fikse glijpartij op de Hippiade was het even spannend of het springen goed zou gaan.
We hebben ons voor niets zorgen gemaakt want het ging super!
Het begon al goed met de dressuur, ondanks het slechte aardappelveld ging de proef goed. Mark was minder tevreden, wat hij ook tegen de jury zei. De jury reageerde dat ze dan maar even wat aan de score moest veranderen want zij vond het een erg goede proef. Clown Resultaat 199 punten en een 3e plek in zijn ring.
Na de dressuur kon Starlight 3/4 uur lekker aan de hand grazen waarna we gezadeld hebben voor de cross. De cross heeft hij gereden met 3 clubgenootjes. Als echte vent in het gezelschap van 3 dames mocht hij voorop rijden.... ROFL
De cross verliep prima, foutloos rondgekomen en maar liefst 3x door de waterbak gegaan want dat is toch wel erg leuk!
Ook het afsluitende springparcours was geen probleem. Het stond erg laag en ze springen normaal in de L.
Pony en ruiter waren best moe dus na het springen lekker uitgestapt, pony ingeladen en naar stal gebracht. Voor de zekerheid toch maar even terug gegaan naar Laren voor de prijsuitreiking en dat was maar goed ook want Mark is 3e geworden in zijn groep!
Het was een bijzonder geslaagde dag met heerlijk weer. Op naar volgend jaar en dan een klasse hoger starten.
Laatst bijgewerkt door Sim op 07-10-07 15:02, in het totaal 2 keer bewerkt
Reden: Foto's verwijderd, die horen op SGW_ITP en topic aangepast in verslagentopic

Kellyy

Re: Tripalon Laren - Verslagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-07 15:25

Wat goed hebben ze het gedaan zeg!
Gefeliciteerd! Een geslaagde dag dus! OK dan!

malloesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-07 15:28

Ik heb er ook gereden als begeleiding met 4 ponyruiters. Het dressuurterrein was idd erg slecht, letterlijk en figuurlijk een knollenveld, maar ook ik had erg hoge punten (219)(er wordt ook een prijs uitgereikt voor de begeleiders).
De cross en het springen foutloos en een 1e plaats!!
vind het jammer dat de prijsuitreiking zo lang op zich laat wachten. Wel erg leuke prijzen.
Laatst bijgewerkt door malloesje op 07-10-07 15:45, in het totaal 1 keer bewerkt

Flabbergast

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-07 15:35

Wat een punten Bar! Poeh hee die Mark Haha!.

Ik zal zo mijn verslag typen, heb iig een héél originele dressuurproef gereden ( a lá 135 punt) en een foutloze cross, en een stomme "weigering" in het parcours. Domme fout van mij, verkeerd aangereden, parcours vergeten Haha!.

Flabbergast

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-07 16:18

Vanmorgen vroeg opgestaan om naar Laren te gaan, waar ik om precies te zijn een paar rondjes gestapt, een paar rondjes gedraaft en toen de ring in moest. En wat Tadella daar in liet zien, was héél interessant Ziek . En een goede 135 punt waard.

Nu nog maar wachten op de foto's van Xandro media Ja, waren erg mooi!
Laatst bijgewerkt door Sim op 07-10-07 16:43, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Foto's verwijderd, die horen op SGW_ITP

Bar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-07 16:40

@simmie, Ik wist niet dat er een SGW ITP was. Wij rijden nl. nooit SGW. Jammer dat je mijn topic niet even hebt verplaatst. Voor jou kleine moeite als mod. Alle foto' s opnieuw plaatsen is voor mij nogal een werk......

@mloesje, super gedaan dus ook!

@ezumii, jouw foto's zullen zo ook wel verdwenen zijn.... Slapen
Ha ha, jammer dat er ook een dressuurproef vastzit aan de tripalon he Knipoog Mar je bent tenminste in de baan gebleven! Cross ging super toch?! Foto's zijn gaaf!

Eejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-07 16:44

Leuk Bar en Esmee ! Lachen
@ Bar , super die punten van Mark ! *LOL* Ben alsnog erg benieuwd na de foto''s , plaats je ze nog in het DEO?

@ Esmee , jammer van de dressuur , maar ach Vork Daar kwamen jullie eigenlijk niet voor toch Knipoog

wwr

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-07 16:46

en toen hadden we bijna alle kleuren linten op tafel liggen Lachen
gefeliciteerd met mark!
heeft hij geen spijt dat hij geen roze handschoenen heeft? Tong uitsteken

Bar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-07 16:48

Moest ff denken, wwr??? Maar ik weet wie je bent! Haha!
Nee, liever nog een halster erbij dan roze handschoenen Nagelbijten / Gniffelen

Martine

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-07 16:48

Ik ben weer terug uit Laren!
Ging erg lekker. In de dressuur had ik gewoon 185 punten. Haha, te grappig, ook echt met hét prototype dressuurpaard haha
Jury vond het er netjes uitzien en was wel tevreden.
Crossen ging ook wel lekker Geen weigeringen, maar volgens mij hebben ze er wel 1 gerekend... Stond namelijk 5 meter voor de hindernis stil en heb hem toen maar doorgedrukt, maar hij liep niet achteruit...
Springen had ik een balkje helaas.. Maar heb een mooi rondje gereden.

Was ik gewoon 6e Haha!

malloesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-07 16:53

hey super martine.. je wordt dus toch een crosser.. Haha!

Martine

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-07 16:53

Zeker!!! Haha!

Ben heel erg benieuwd naar de foto's van Xandro Haha! Ik hoop dat het mooie foto's zijn Haha!
Laatst bijgewerkt door Martine op 07-10-07 17:04, in het totaal 1 keer bewerkt

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-07 16:54

Bar schreef:
@simmie, Ik wist niet dat er een SGW ITP was. Wij rijden nl. nooit SGW. Jammer dat je mijn topic niet even hebt verplaatst. Voor jou kleine moeite als mod. Alle foto' s opnieuw plaatsen is voor mij nogal een werk......

Zie je pb.

_Snooplover_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-07 17:15

klinkt geslaagd ! Haha!
Goed van mark!

egnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-07 17:17

Ik heb ook meegedaan in het B (paarden) Dressuur niet ontevreden 181 punten. Vos had tijdens het losrijden door dat er nog veel meer ging gebeuren dus rond en nagevelijk waren een beetje ver te zoeken. Wel braaf binnen de bordjes gebleven.
Daarna op de trailer en wachten maar. Rond 12.30 uur opgezadeld en getracht los te rijden voor de cross. Meneer was echter zeer gecharmeerd van het maisland en het feit dat er telkens paarden weg raceden dat hij overal was behalven bij mij. Was dan ook blij dat ik mocht starten. Van hindernis 1 naar 2 lag ik er al bijna naast. Aan het eind van het dressuurveld stond links een heel mooi hek, wat toch erg spannend was. Ook even gluren naar de wigwams, maar wel door kunnen drukken. Daarna stuitte ik op 3 voorgangers waarvan de eerste 2 veel stops hadden. De mijne werd daarop poepvervelend en bij hindernis 4 na eerst de waterplas te hebben gesprongen helaas een balkje op 4 er langs gegaan. Daarna nog twee tot drie mensen/groepjes ingehaald en toen was het rustig voor mij. Eindelijk ontspande hij en heb ik heerlijk gereden. Cross verder ook foutloos uitgereden.
Springen helaas een langsloper op 2 zat er zelf teveel aan te sturen. Daarna fijne afstanden en lekker gereden. Heb niet op de prijsuitreiking gewacht. Duurde mij te lang. Het was half 4 en men zei dat tussen 5 en half 6 de prijsuitreiking zou zijn... Paardje heeft daarna nog even heerlijk thuis in het land gelopen.
Heb 2 foto's besteld bij Xandro en ze zijn helemaal geweldig.

Heb verders geen bokkers gezien alleen Ezumii, zonder haar rode jas Afbeelding

Martine

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-07 17:20

Ik stond volgens mij met de trailer naast een bokker. 1tje met een vos en een vriend met een hele mooie camera Haha!

Miss_Petit

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-07 17:56

Martine__ schreef:
Ik stond volgens mij met de trailer naast een bokker. 1tje met een vos en een vriend met een hele mooie camera Haha!

Bokker met knappe Vos en vriend met mooie camara meldt zich Haha!

Martine

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-07 17:57

Haha! Dan stonden wij dus naast jou Clown

Miss_Petit

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-07 17:58

Stonden jullie links of rechts naast ons (met je neus naar de weg) ? Lachen

Martine

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-07 17:59

Aan de linkerkant Knipoog Het bruine paard met een felblauw dekje!

Ik zag je foto in het voorbesprekingstopic staan en had toen pas in de gaten dat we naast jullie stonden haha Clown

Miss_Petit

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-07 18:54

Volgens mij heb ik zelfs nog gevraagd hoe het met je was gegaan? Lachen

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-07 18:57

Dressuur ging niet fijn; hij was lui en vervelend met zijn hoofd. Gevoel was dus niet goed, het plaatje blijkbaar wel. 207 punten en ik geloof wel 15 punten meer dna nummer 2.
Tripalon had ik een balkje en niet zo zuinig ook. Hij plofte er echt onwijs hard boven. Springen wel foutloos!

Ik was eerste en heb een deken uitgezocht Twijfel nog steeds, want was ook een hoofdstel en ik had nog wat anders uit mogen zoeken bij het standje als ik dat wou... Maar goed, t was onwijs leuk!

Nog wel ff een klein klachtje voor de organisatie:

Om kw over 4 liep ik richting secretariaat om te vragen hoe laat de prijsuitreiking was, zeggen ze; ja dat is 5 uur want dat hebben we tegen de mensen gezegd dus hun paard weg gingen brengen Gestoord Ik loop weg, hebben ze de uitslagen gewoon al in hun hand... En omdat mensen die dichtbij wonen hun paard weg brengen moesten wij zo lang wachten op de uitslag. Vond het belachelijk!

Wel super leuke prijzen overigens!!!!

@ ezumii; volgens mij heb ik jou op de foto gezet Lachen

Martine

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-07 18:57

Miss_Petit schreef:
Volgens mij heb ik zelfs nog gevraagd hoe het met je was gegaan? Lachen

Ja Haha!

Flabbergast

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-07 18:59

Oeeeh Rowo, vertel Haha!?

Ik heb jullie geen van allen gezien geloof ik Clown. Alleen egnie. Wie startte er ook alweer 1 achter mij?

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-07 19:00

Nou ik zag toen ik richting de waterbak liep iemand met een donker paard en helemaal in het rood. DAcht dat jij dat wel eens zou kunnen zijn. Ik stond heel overdreven duidelijk een foto van je te maken en jij keek mij toen lachend aan. Tenminste als jij het was!