Nou, ik vond het een super leuk crossje ! Heel leuk in elkaar gezet.Ik was wel bang dat ik op mijn *** zou gaan af en toe
Toch zijn wij 1e in Ponys Hoog geworden met 2 minuut 8
! 6,5 en een 7,5 voor stijl.En, haha was een echte Fjordenclub !
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Nou, ik vond het een super leuk crossje ! Heel leuk in elkaar gezet.
! 6,5 en een 7,5 voor stijl.
Enige waar ze naar kijkt is waar de volgende sprong is, de rest was natuurlijk al bekend van vorige oefens
Vond sommige best hoog staan (de haag was echt 1m) maar heb het genegeerd en Tal zoefde zo overal overheen

!! Goed hoor !! Dat komt wel goed zo !
!
?
.
bij paarden laag he. was best drassig in dat weiland ja, maar met kalkoenen ging het makkelijk 

met een tijd 2.34. hij begon het toen echt leuk te vinden. hij sprong vrolijk van de heuvel af, sprong zo midden in de waterbak en vloog over super door het parcours. ik had 2x een 7 1/2 voor mijn stijl en dat aleemaal was genoeg voor een 5e plaats!
niet slecht toch voor een eerste oefencross
psst schreef:En die Fjordy gaat als een speer, jij wint echt alles geloof ik!
Wanneer ga je officieel starten?
! Thnx,
Haha ga het gewoon proberen !
Dat waren haaientanden haha
!psst schreef:Riep iemand mij?![]()
Wij gingen als een speer! Zelfs in 1x de waterbak door!
Ik had een tijd van 2.11 dus maar 1 sec. te langzaam en een 8 en een 7,5 voor stijl en daarmee zijn we 1e geworden!
Voor de rest helaas weer het water niet genomen... en op het laast de pony's laag hindernis genomen in plaats van hoog dus dat betekend dat ik er uit lag
Nou ja volgend jaar beter en misschien dat we nu gewoon vaker wedstrijdjes gaan rijden.
ze is er twee keer afgevallen
en nu zit ze met een zwaargekneuste vinger
hij leek echt gebroken maar dat was het dus niet. 
sasika schreef:nou ging gister niet zo super. Eerste ronde veel weiggeringen maar de tweede ging super lekker!!! totdat hij een dubbelsprong wilde maken bij dat riet in plaats van er langs te gaan... hij bedacht zich en ik knalde zo met mijn hoofd tegen de ijzere staander aan. Heel de avond knallende hoofdpijn gehad. Maar ben toch blij dat ik een cap op heb zegVoor de rest helaas weer het water niet genomen... en op het laast de pony's laag hindernis genomen in plaats van hoog dus dat betekend dat ik er uit lag
Nou ja volgend jaar beter en misschien dat we nu gewoon vaker wedstrijdjes gaan rijden.
mijn zus daarna met rakker... shetlander helaas ging hier ook niet zo goed. In de bak thuis springt hij alles! maar zodra we bij iets komen wat echt is wedstrijden en zo doet hij het maar neit en loopt alleen een beetje mooit te zijnze is er twee keer afgevallen
en nu zit ze met een zwaargekneuste vinger
hij leek echt gebroken maar dat was het dus niet.
Hebben jullie eventueel nog foto's van nummer 40 of 82? wil je die dan sturen dank je
Volgend jaar ben ik er denk ik wel weer
Talida schreef:Heb je toevallig mijn tijd ook nog gezien? 1 sec langzamer is echt goed!