[SGW] SGW Texel- verslagen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Biem

SGW Texel- verslagen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-07 18:28

En.. Is alles goed gegaan? Haha!

Lappie_Lap

Re: SGW Texel- verslagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-07 19:28

Ik ben ook heel erg benieuwd hoe het op deze debuterende wedstrijd is gegaan Ja

ilse18

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-07 20:05

Dan zal ik maar even een verslagje maken!

dressuur ging goed, 199 punten en een 3e plek.
Springen foutloos.
Cross 1 weigering bij de waterinsprong, verder een heel fijn rondje gereden.
Uitslag hebben we niet op gewacht, als je om 12 uur klaar bent met alles, dan is 18.15 prijsuitreiking een beetje teveel van het goede!

Bij deze een pluim voor de crossbouwers enz....
Vond het een hele mooie cross, fijne hindernissen en leuk aangekleed.
En het mooie weer maakte het helemaal af!

Paul_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-07 21:13

Helemaal eens met ilse18. Goede, uitdagende cross met fraai aangeklede hindernissen, behoorlijke organisatie, ontspannen sfeer, en mooi weer. Groeten, Paul

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-07 21:52

Doei!

Weer thuis.
Ff kort verslag, morgen meer. Wil graag slapen Schijnheilig

Dressuur 188, ze was super kijkerig, moest naast een bosje met hindernissen dressuur rijden... Zonde, maargoed.

Springen foutloos, en cross weigering op t water, zoals bijna iedereen Nagelbijten / Gniffelen

Niet binnen de tijd, wel superfijn gereden en uiteindelijk 6e! Haha!

Vond het een mooie cross! Enne, Men_Sven, je zat bij mij te schrijven Schijnheilig

Biem onderweg ook nog gezien Tong uitsteken maar moest meer op de hindernis letten Schijnheilig

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-07 21:57

Ik ben enorm benieuwd naar de uitslagen en zeker zo zeer naar de cross Ja

Dennis_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-07 22:05

voor mij was dit de eerste thuis wedstrijd en als mede organistator..
mijn cross 182 dress foutloos gesprongen en helaas 1 stop op de sprong voor het water..verder was het een succes..
Hilde ik zag net je coupon jammer van je weigering gr dennis

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-07 22:06

Veel stops op het water dus? Iemand een foto?

Dennis_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-07 22:10

ik heb er geen tijd voor gehad,was na mijn cross weer actief in de bouw ploeg

Dennis_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-07 22:11

evenementen foto was er wel

yvonnepuntnl

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-07 08:27

Hilde_ schreef:
Springen foutloos, en cross weigering op t water, zoals bijna iedereen Nagelbijten / Gniffelen

Gefeliciteerd, je 1e winstpunt is binnen!

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-07 08:58

Ja klopt! Haha!

Dennis, ik heb mijn coupon dus niet... Wel jammer, was wel benieuwd. Zouden ze die opsturen ofzo?
Heb jou nog wel gezien bij t water Ja

_San_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-07 09:19

Heb je hem niet meer gekregen Hilde??? Volgens mij stond jij ook bij die gele truck te vragen of we nu toch wel coupons mochten na de prijsuitreiking.

Dressuur: 185, onze dressuur gaat steeds beter.
Springen: een balkje, wel fijn
Cross: foutloos, 0,8 tijdfout.
Resultaat: 5 plaats Haha!
Heeeeeeeel veel weigeringen op het water in elke klasse, mooie cross, idd heel leuk aangekleed. Wat ze wel vergeten waren was informatie op de hindernissen te zetten wat er precies verandert zou worden. Heel veel zijn in de B pony's daardoor over de verkeerde picknicktafel gekomen.

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-07 09:26

Ja klopt, stond daar. Maar we gingen naar huis, dusja Nagelbijten / Gniffelen

sorry

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-07 10:08

Er waren indd veel weigeringen op het water. Ach gut
Melissen.net was ook nog een fotograaf. Knipoog
Hier mijn verlagje: Ik had voor het eerst Z cross gereden (HC) dressuur ging niet echt goed, 175 pnt (m sgw proef). Met het springen was ik foutloos (z). En met de cross had ik twee weigeringen bij het water, maar ging verder heel goed. Alleen bij de tonnetje's kwam die een beetje raar en het water dus Bloos . Maar ben erg tevreden Haha!

Men_Sven

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-07 11:19

Hilde_ schreef:
Doei!

Weer thuis.
Ff kort verslag, morgen meer. Wil graag slapen Schijnheilig

Dressuur 188, ze was super kijkerig, moest naast een bosje met hindernissen dressuur rijden... Zonde, maargoed.

Vond het een mooie cross! Enne, Men_Sven, je zat bij mij te schrijven Schijnheilig

Biem onderweg ook nog gezien Tong uitsteken maar moest meer op de hindernis letten Schijnheilig

Ja klopt zat inderdaad te schrijven Haha!
Had jij nou dat SGW for life sjabrak op?

Ik heb net de cross ook nog even gedaan! Het ging echt super...ze sprong veel van de B paarden was wel lachen zo'n kleine fjord over die tuinwallen heen...zal morgen even foto's plaatsen!

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-07 12:51

Had mijn eigen dekje maar wel met SGWay of life logo Tong uitsteken

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-07 15:49

Ik ben ook weer (ziek Boos! ) terug van Texel.

Het was gister volgens mij mijn ik vergeet alles dag Clown .
Dressuur ging voor ons doen goed, 185 pt en laatste.
Springen kijkerig maar foutloos en dankzij Ilse ook met rugnummer ( vergeten om te doen)
Cross was ze ook erg kijkerig, witte zand op beide bruggetjes was heel eng, wilde na het 2de bruggetje niet het zwarte pad op => we stonden vast in de prut Dromen Posters waren soms ook eng en dan vooral de posters bij het kasteel. Starthok wilde ze ook niet makkelijk uit, omdat ze toen over de schaduw van de vlag heen moest.
Had door deze acties wel een hoop tijdsoverschrijding.
Wel foutloos gecrosst en evengoed met een fijn gevoel gefinished. Ik kwam er alleen halverwege achter dat ik vergeten was mijn horloge in te drukken.

Vrijdag Dennis gesproken, Sorry gezien met losrijden en Kim volgens mij gezien op het water. (Als je daar 2 stops had)

Ik vind ook dat ze het voor een eerste keer goed georganiseerd en leuk aangekleed hebben, met een hele kleine groep bouwers ( uit betrouwbare bron vernomen) Dennis heb je goed gedaan OK dan! Ik had begrepen dat alleen jij en die meneer die erbij was dat ik je vrijdag sprak, de hele week bent wezen bouwen.

Er staan al wat foto's op Melissen.net.

Jolienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-07 16:24

Ik ben net terug van Texel Lachen
Verslagje paard:
Dressuur ging echt super voor haar doen, alleen had mijn jury de instructies niet zo goed op gevolgd, en lekker op dressuurmatige ipv crossmatige manier gejureerd, wat resulteerde op slechtste punten ooit, terwijl proef de beste was.. 161.. Springen pakte ze heel fijn aan, lekker gereden, foutloos. Lachen Crossen voelde ook heel fijn, weigering op de boomstam voor het water, kwam iets te hard aan, ging te vroeg naar voren met te weinig been, jammer maar helaas, water pakte ze super! In een keer vloeiend zonder te twijfelen ( voor het eerst Lachen ) alleen helaas had ik toen een nog al domme actie.. ( die ik zelf niet eens door had! ) Ik ging aan de verkeerde kant van de vlag het water uit! ( rechts van het rode vlaggetje, smalle opening Tong uitsteken ) Verder gecrosst, want ik wist het niet, kom ik de cross uit, hoor ik Jan zeggen, wat deed je nou bij het water? ( weet ik veel? ) Je ging aan de verkeerde kant van de vlag het water uit. ( Ohja? ) Dus toen nog maar even gaan kijken hoe het zat.. Juist, ja hoe krijg ik het voor elkaar om daar door heen te gaan, en niet eens te zien dat er een vlag staat Nerd Was 13 seconden te laat.. ( Vanwege weigering, anders was ik wss perfect rond de tijd geweest ) Helaas helaas.. Disk stond er op de uitslagen lijst Nerd Volgende keer beter parcours lopen dus Tong uitsteken
Verslagje pony:
Dressuur ging wel fijn ( na 10 mnd uit de running te zijn geweest ) Alleen ik had mazzel dat ik voor mn proef nog eventjes linksom een rondje deed ipv alleen maar rechtsom! Want,,,, juist, daar stonden de witte hekken ( en joh, die zijn eng!! ) Stijger stijger, maargoed, proef was nog niet begonnen. Weer van hand veranderd en begonnen. Ging fijn, en niet meer gespookt op de witte hekken Tong uitsteken 179 punten, en terecht Lachen Met het inspringen ging het heel fijn, normaal begint ie wel met weigeren op 1e beste kruisje dat ie tegenkomt, maar dit keer sprong ie alles door Lachen Toen moest ik de ring in.. Hindernis 1, stop, nog een keer aangereden, vuile stop ( grrr.. lag er bijna voorover af ) nog een keer aangereden en toen was ik zo boos dat ie dacht moet ik toch maar springen, maar helaas speculaas vertikte hij het op hindernis 2 ( 3 meter van te voren ) al weer.. Dus toen was ik klaar.. Ik had niets van hem verwacht, omdat het eigenlijk nog te vroeg voor hem was, had best een zooi balken en een weigering verwacht ofzo, maar niet dat ie me zo ontzettend zou laten stikken.. De hufter.. Want het heeft totaal geen reden, hij vindt springen leuk, en toen ik de ring uit ging oxer gepakt bij inspringen en die sprong ie in 1x.. Dus ik snap gewoon niet waarom ie zo loopt te kloten.. Maar hij heeft t wel mooi verprutst bij me.. Ik wilde m meenemen op de strandrit.. Eigenschuld,, had ie verprutst. Hij mocht lekker thuis blijven, en ik ging lekker met Sam naar het strand Lachen ( heeerlijk gereden, BIJNA gezwommen Lachen chaps en jodpurs helemaal onder water Nerd lekker soppen, ik voelde het heen en weer klotsen Tong uitsteken )

retzster

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-07 17:35

Ik ben gister dus als groom mee geweest met Anica. 4 uur opstaan, 5:15 uur wegrijden en de boot van 7:30 uur. Wij reden mee in de vrachtwagen van Elize.
Eerst maar cross lopen, stonden mooie hindernisen. Het zonnetje kwam al snel, werd een mooie dag.

Daarna snel naar de dressuur, 190 pnt en tot dan 4e. (De eerste bonus is binnen) Geld, geld!
Bij de dressuur heb ik San, GvdT en Ilse18 nog zien rijden.
Daarna weer een keer cross lopen. Nog even een opmerking gemaakt dat ze meer zand op het 2e bruggetje moesten doen.
Hebben ze gelukkig ook gedaan, anders waren er zeker ongelukken gebeurd. Ziek

Springen ging heel goed, voor het eerst helemaal foutloos. (De tweede bonus binnen) Geld, geld!

En dan de cross, Wilonko had het ook niet zo op het starthok en hindernis één. Maar toen ging ze echt goed van start. Bij het water snel via het alternatief, want het water spiegelde te veel. Cross helemaal foutloos en binnen de tijd. En dat voor de eerste keer! Super gedaan door Wilonko.
En daarna heel lang wachten op de uitslag, nog gepraat met San, Hilde en Kim.
Anica werd 1e in de B-paarden en Elize 1e in de L-paarden. Geld, geld!

We gingen met de boot van 20:00 uur weer terug en waren 22:30 uur weer thuis.
Was een hele leuke en geslaagde dag. Complimenten voor de organisatie voor de 1e SGW Texel. OK dan!

Op naar SGW Nijeberkoop. Doei!

Ils_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-07 17:57

iedereen gefeliciteerd met de punten en prijzen
moet ik er toch maar over nadenken om volgend jaar wel heen te gaan Haha! ga eerst foto's kijken

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-07 18:37

De parcoursbouwer was er ook helemaal mee aan, met al die weigeringen op het water.
De bruggetjes zijn uit nood geboren. Naast het eerste bruggetje lag zand in de sloot en dat was volgens de voorzitter gennoeg. "Gelukkig" (maar niet heus dus) deed de TA een stap op zij en zakte er in weg. Je moet er toch niet aan denken als dat met een paard/ pony was gebeurd. En dan nog blijven beweren dat het niet gevaarlijk is. De TA ko er niet op eigen kracht uitkomen.

Paul, Anne had geen prijs.

LZ er staan al foto's van de M paarden en Z en M pony's. Vooral die laatste 2 geven een goed beeld van de cross.

Retzter, volgende keer mag gewoon gedag zeggen hoor Knipoog Ik was wel op zoek naar jou, heb alleen geen idee hoe je eruit ziet. Heb Anica wel zien rijden, maar om nou iedere man aan te spreken gaat me ook een beetje te ver Clown

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-07 18:41

Heb jou ook nog wel gezien in de cross, je riep nog naar ons dat we op moesten passen Schijnheilig

Ils_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-07 18:43

waar staan die foto's
welke site? hun eigen?

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-07 18:46

melissen.net