Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

maar moest meer op de hindernis letten

Hilde_ schreef:Springen foutloos, en cross weigering op t water, zoals bijna iedereen
Niet binnen de tijd, wel superfijn gereden en uiteindelijk 6e!

. Maar ben erg tevreden
Hilde_ schreef:
Weer thuis.
Ff kort verslag, morgen meer. Wil graag slapen
Dressuur 188, ze was super kijkerig, moest naast een bosje met hindernissen dressuur rijden... Zonde, maargoed.
Springen foutloos, en cross weigering op t water, zoals bijna iedereen
Niet binnen de tijd, wel superfijn gereden en uiteindelijk 6e!
Vond het een mooie cross! Enne, Men_Sven, je zat bij mij te schrijven
Biem onderweg ook nog gezienmaar moest meer op de hindernis letten

) terug van Texel.
.
Posters waren soms ook eng en dan vooral de posters bij het kasteel. Starthok wilde ze ook niet makkelijk uit, omdat ze toen over de schaduw van de vlag heen moest.
Crossen voelde ook heel fijn, weigering op de boomstam voor het water, kwam iets te hard aan, ging te vroeg naar voren met te weinig been, jammer maar helaas, water pakte ze super! In een keer vloeiend zonder te twijfelen ( voor het eerst
) alleen helaas had ik toen een nog al domme actie.. ( die ik zelf niet eens door had! ) Ik ging aan de verkeerde kant van de vlag het water uit! ( rechts van het rode vlaggetje, smalle opening
) Verder gecrosst, want ik wist het niet, kom ik de cross uit, hoor ik Jan zeggen, wat deed je nou bij het water? ( weet ik veel? ) Je ging aan de verkeerde kant van de vlag het water uit. ( Ohja? ) Dus toen nog maar even gaan kijken hoe het zat.. Juist, ja hoe krijg ik het voor elkaar om daar door heen te gaan, en niet eens te zien dat er een vlag staat
Was 13 seconden te laat.. ( Vanwege weigering, anders was ik wss perfect rond de tijd geweest ) Helaas helaas.. Disk stond er op de uitslagen lijst
Volgende keer beter parcours lopen dus
179 punten, en terecht
Met het inspringen ging het heel fijn, normaal begint ie wel met weigeren op 1e beste kruisje dat ie tegenkomt, maar dit keer sprong ie alles door
Toen moest ik de ring in.. Hindernis 1, stop, nog een keer aangereden, vuile stop ( grrr.. lag er bijna voorover af ) nog een keer aangereden en toen was ik zo boos dat ie dacht moet ik toch maar springen, maar helaas speculaas vertikte hij het op hindernis 2 ( 3 meter van te voren ) al weer.. Dus toen was ik klaar.. Ik had niets van hem verwacht, omdat het eigenlijk nog te vroeg voor hem was, had best een zooi balken en een weigering verwacht ofzo, maar niet dat ie me zo ontzettend zou laten stikken.. De hufter.. Want het heeft totaal geen reden, hij vindt springen leuk, en toen ik de ring uit ging oxer gepakt bij inspringen en die sprong ie in 1x.. Dus ik snap gewoon niet waarom ie zo loopt te kloten.. Maar hij heeft t wel mooi verprutst bij me.. Ik wilde m meenemen op de strandrit.. Eigenschuld,, had ie verprutst. Hij mocht lekker thuis blijven, en ik ging lekker met Sam naar het strand
( heeerlijk gereden, BIJNA gezwommen
chaps en jodpurs helemaal onder water
lekker soppen, ik voelde het heen en weer klotsen
)
ga eerst foto's kijken
Ik was wel op zoek naar jou, heb alleen geen idee hoe je eruit ziet. Heb Anica wel zien rijden, maar om nou iedere man aan te spreken gaat me ook een beetje te ver