Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

whoww wat voel je dan cool op die fjord!! 

Citaat:Wat ik er van vind is heel simpel! ik vind het een erg relaxe tak van sport aangezien westernmensen het niet boeit of jij nou wel een quarter hebt of niet... het is wel zo dat als je hoger wil komen een quarter beetje verplicht word, maar dat is in de dressuur en springsport ook zeker zo! in de western tel je echt wel mee met een fjord of wat dan ook... mensen blijven geinterreseert in je paard en wat je er mee kan!

cynthiar schreef:Ik wordt hier al genoemd, dus ja ik rij ook western met een fjord. En hij vindt het leuker dan dressuur.
nielsd schreef:Tuurlijk kan dat allemaal. Waarom niet? Sommige lopen echt hoog mee!
Je mag alleen niet verwachten van een fjord dat ze een NK reiningproef neerzetten met enorme stops.
Maar trail, horsemanship, en pleasure moeten in ieder geval lukken!
Je zult nog versteld staan hoe een Fjord kan stoppen! Tenminste, als ik zie wat hij nu al, na 4 maanden onder het zadel doet qua stops. En hij is fanatiek daarin met een supergoeie reactie op mijn zit, en ook nu al goed zijn kont eronder. Maar het zal inderdaad meer de uitzondering dan regel zijn, dat ben ik met je eens.

! Kaunos schreef:Verder is er ook een Fjord hier in Zuid-Limburg die volgens mij reserve wereldkampioen bij de teampenning of in ieder geval in een koeienonderdeel is geworden. Ook iets wat je niet van een Fjord verwacht.
Bij Paul's western stables
Érg gaaf