Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Was verder nog gezellig ook en zo vloog de tijd wel weer voorbij. 

, ik was best wel tevreden met dressuur had ik 194 punten en stond ik 4e springen foutloos en in de cross had ik 1 weigering. 
Scum schreef:Dat wordt dus nog wat sleutelen aan de dressuur Jiska.
sprinGcrack schreef:weet iemand of er nog foto's op een site komen?
) 
ulrieke schreef:Heb ook in Heino meegedaan. 't was onze 2e cross samen. Had 192 punten met dressuur, een balkje met het springen en een foutloze cross maar niet binnen de optimale tijd rond gecrossd.
Nu was ik benieuwd hoe hoog ik geeindigd was. Ik zag dat op startlijsten.nl dat er uitslagen stonden
alleen niet van de B paarden. Heeft iemand toevallig de uitslagen in bezit van B paarden ring 4?
Jolienn schreef:sprinGcrack schreef:weet iemand of er nog foto's op een site komen?
alleen als je niet kon wachten op je foto's en je je startnummer hebt doorgegeven.. op http://www.berkenruiters.nl ( iig de site vd berkenruiters)

mriell schreef:en volgende week nog clubkampioenschappen...
ook hetzelfde als de sgw..
dus mooi weer crossen![]()
Hoop wel dat het weer beter wordt...
Heb half gesprek afgeluisterd
En die jongen bij de foto's zei iets van; op de site van de Berkenruiters.. Maargoed 
Parkeerwacht had geen contact met ringmeester, en ook geen nr van de organisatie, dus maar heeeeeeeel snel opgezadeld & omgekleed en hopsa, naar het dressuurveld, ZONDER nummer.. Dus naar de ringmeester, nummer 104 zat er al in, en we moesten maar even aan nummer 105 vragen of die ook nog voor wilde dan. Nou, dat wilde ze wel ( Gelukkig
), toen gelijk naar de jury, of hij het oké vond, dat ik wegens omstandigheden zonder nummer reed, ook dat was gelukkig in orde. Nouja, van dat kwartiertje inrijden, werd paard niet bepaald beter van.. Ze was hartstikke druk, en bovendien moest ze hengstig worden ( daar lijkt ze nogal last van te hebben ofzo, want als ze het moet WORDEN is ze heel vervelend, en als ze het is, doet ze weer gewoon normaal. ) Nouja, niets mee te beginnen, pakte met inrijden om de minuut, links, rechts, links, rechts vast.. Mja, niet te veel op reageren en vriendelijk blijven in de hand met veel been
Toen moest ik de ring in, toen pakte ze fijn beide kanten het bit vast, dus heb er maar het beste van gemaakt, heel erg onder het tempo, zodat ik nog een klein beetje kon sturen. Punten die normaal goed waren ( middenstap bijv. ) gingen nu ook bagger. Toch weer, ( zoals alle andere 3 crossen ook ) 165 punten, terwijl dit echt de slechtste proef was, en in Maarsbergen meer op dressuur dan op cross manier werd gejureerd..
Erg constant in de dressuur dus
Paard weer op de vrachtwagen gezet, ander shirtje aan gedaan en de cross gaan verkennen
Erg leuk
Leek best mee te vallen, die krappe paadjes en bochten..
) Wilde eigenlijk het andere bit er in doen, maar vergeten! ( Ophaalbitje, dan heb ik meer te vertellen, & je mag er mee springen en crossen, alleen helaas geen dressuur ( net waar ik m t hardste nodig heb
) ) Losrijden was ze natuurlijk weer hartstikke druk en gespannen, dus maar gewoon gaan springen, dat ging hartstikke fijn
In de ring ook, ze liep super, alleen ik liet bij hindernis 9 een steekje vallen, door te vroeg naar voren te gaan, maar ze maakte braaf een kriebelpasje bij, en heeft alles laten liggen
Dus foutloos 
Echt, poeh, en ik de hele tijd maar inhouden, terwijl ik dr net een beetje wilde laten ontspannen.. Toen maar wat gaan springen, ging ook al niet geweldig, dr was zo'n paadje rechts, wat zeg maar een soort van naar de stijl in het midden liep, daar was iemand ingegaan, en ik kwam na het oxertje aangegaloppeerd, om de stijl in het midden te gaan springen, komt er ineens iemand uit dat zijpaardje crossen, bijna boem, ging gelukkig goed, daarna maar paar keer het pad naar het inspringen gelopen.. Daar kon ze wel ontspannen
Toen ik terug kwam mocht ik naar het veld
Ook daar kon ze lekker ontspannen
Nog 2 voor me
Nog 1, nog 1 minuut, 10, 9, 8 ( oliebol ga dat stomme starthok in paard! ) 7, 6, 5, ( jaaa,, nog 1 stapje! ) 4, 3, 2 ( jaa we zijn in het starthokje! ) 1, go! En weg waren we
Gelijk lekker tempo er in, en ze galoppeerde gelijk aan ( dat was ook nog wel een probleempje
) Het bos in, oops, de paadjes lijken nu ineens wel een stuk smaller! Help, mn knieën!!! ( Fijn hea, zo'n paard! ) Toen kwam ik bij hindernis 10 aan ( de laurierheg ) ging goed, daarna het opsprongetje, we hadden met lopen keurig de bordjes gelezen wat er aangepast zou worden ( nouja, we, vooral mn moeder ) en volgens haar zou er niets aan de vlaggen veranderd worden. Dus ik stuurde netjes op het midden aan, zie ik op het laatste moment dat ik bijna in confrontatie kwam met het rode vlaggetje. Hadden ze dus toch de vlaggen verplaatst! Erg fijn. Gelukkig kon ik Samorette nog net op het laatste moment omstellen naar links, en sprongen we aan de goede kant
Pfiew.. Het boompje er achter ging ook goed, alleen daarna bijna tegen een boom geknald vanwege heftige omsturen, maarja, kan gebeuren. Daarna ging alles weer vlekkeloos
Het water stond ze even stil, klein tikje mee op de schouder en wat stem erbij en toen stond ze er in
Hele leuke foto van overigens
Gelukkig mag je in de B twijfelen
Ze stapte niet achterwaarts, dus een weigering was het niet
En toen kwamen we terecht, op het allersmalste bochtigste paadje naar de laatste hindernis, pfff wat heb ik zitten zweten zeg, help, m'n knietjes, arme arme knietjes
Maar het ging goed, ze reageert gelukkig erg braaf op been hulpen, dus ik kon sturen met mn benen. & over de finish!!!!
Wel een hele poos te laat.. Maar dat vond ik niet zo erg
Ik was erg tevreden ( liever te laat dan net als dat meisje waar de cross voor stilgelegd was tegen een boom knallen, zo;n slim paard heb ik wel nl. ) Hoewel ik nog niet naar de einduitslag heb gekeken, ben ik erg tevreden, en het is erg jammer dat mn dressuur niet wat beter is, want anders zou ik wss wel hoger in het klassement eindigen, maarja, ze heeft nou eenmaal een hekel aan dressuur