[SGW] SGW Heino - Verslagen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Sjaan

SGW Heino - Verslagen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-07 17:39

Ik hoop dat er nog geen topic is voor de verslagen, ik kon er zo geen één vinden in ieder geval.

Ben benieuwd hoe de bokkers vandaag hebben gereden in Heino!

Zusje is vandaag gelukkig aan de finish gekomen!
Ze had 199 pnt in de dressuur, 2 balkjes in het springen en een paar weigeringen in de cross.
Maar we zijn erg blij dat ze de finish heeft gehaald.

Sim

Re: SGW Heino - Verslagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-07 17:41

Fijn dat ze iig de cross uit heeft kunnen rijden. Netjes van de dressuur, jammer van de balkjes.

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-07 17:42

Muriël kwam boos en blij de finish over. Erg leuk om te zien. Ze was eigenlijk nog wel boos op zichzelf van die weigeringen onderweg, maar ook zo blij dat ze de finish haalde... Maar ze mag trots op zichzelf zijn. Ze moest zelf weer uit die negatieve cirkel komen. Doordat ze vandaag de finish heeft gehaald gaat ze de goede kant op!

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-07 17:49

Fijn zeg van Muriel, het blijft toch moeilijk om uit een negatieve cirkel te komen.

enny

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-07 19:29

Bij mij was ze vast goed, ik zat nl bij hindernis 3. Waren maar heel weinig weigeringen, op 1 meisje na. Die had er 3. Ik stond er echt van te kijken, ze was nl ook nog de eerste die er weigerde. Was verder vrij saai, het was nl een nogal rustig plekje. Gelukkig kwam er iemand foto's maken en het bleek uiteindelijk dat ze ook op bokt zat! Grappig Haha! Was verder nog gezellig ook en zo vloog de tijd wel weer voorbij.

Jiska

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-07 19:39

ik was met tessa foutloos in het springen en in de cross ook en binnen de tijd. ze ging echt erg fijn weer! net geen prijs, was 6e...

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-07 19:48

Goed Jiska. Tessa gaat ook elke cross beter als ik het zo hoor. Toppie hoor.

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-07 20:09

Dat wordt dus nog wat sleutelen aan de dressuur Jiska.

Berdien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-07 20:30

Uk heb Muriel nog voorbij zien komen door het water.Lachen
Fijn dat ze rondgekomen is.

Gefeliciteerd Jiska!
ik was ook 6e in de B pony's ring 2.
nog net prijs.

Lekker gedressuurt, stond ik mee bovenaan met 205.
foutloos gesprongen en foutloos gecrosst.
Hij sprong in 1 keer het water in.Haha!
ik wou het een keer proberen omdat ik toch binnenkort een keertje naar de L wil en moet.
en hij liep er zo in.Lovers

had wel een boel strafpunten(17,2) voor tijd, had ook helemaal niet door dat ik zoveel sneller moest.
Hij was wel een beetje langzamer als vorige week omdat we zóo lang moesten stappen voor we konden starten door dat ongeluk.
maar hij ging superfijn en ineens piepte m'n horloge.Tong uitsteken
Ach, normaal(sinds het goed gaat dan) ben ik makkelijk binnen de tijd.Lachen
stond ook wel vrij krap.

hardstikke tevreden.Haha!

Berdien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-07 20:34

Wat werden er trouwens veel weigeringen bij het water goed gerekend.
Wij zaten daar te kijken en hebben er een paar gezien die toch écht wel een weigering hadden.Tong uitsteken

& Ik had vier achten en twee zevens voor crossstijl.
daar was ik wel trots op.Haha!

Laura878

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-07 10:29

ik heb gisteren ook mee gedaan Lachen, ik was best wel tevreden met dressuur had ik 194 punten en stond ik 4e springen foutloos en in de cross had ik 1 weigering.

Laura878

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-07 10:30

weet iemand of er nog foto's op een site komen?

Jiska

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-07 10:55

Scum schreef:
Dat wordt dus nog wat sleutelen aan de dressuur Jiska.

ja ik weet het... thuis gaat het echt al best goed. maar op wedstrijd is er nog zoveel spanning bij dr. en we hadden de dag ervoor een sprinwedstrijd gehad en in de barrage nogal gescheurd (hielp wel want we wonnen) maar dat kun je dan dus echt direct merken!

ulrieke
Woonplaats: een klein dorpje vlak aan de Maas in 't Brabandse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-07 14:49

Heb ook in Heino meegedaan. 't was onze 2e cross samen. Had 192 punten met dressuur, een balkje met het springen en een foutloze cross maar niet binnen de optimale tijd rond gecrossd.
Nu was ik benieuwd hoe hoog ik geeindigd was. Ik zag dat op startlijsten.nl dat er uitslagen stonden
alleen niet van de B paarden. Heeft iemand toevallig de uitslagen in bezit van B paarden ring 4?

Jolienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-07 15:14

sprinGcrack schreef:

alleen als je niet kon wachten op je foto's en je je startnummer hebt doorgegeven.. op www.berkenruiters.nl ( iig de site vd berkenruiters Tong uitsteken )

lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-07 15:25

ik heb nog wat filmpjes van mensen van de waterbak. weet niet wie het zijn. maar kan op sommige filmpjes wel de nummers zien.
nr 16 of 18, weet niet welke
en nummer 46 of 44.
en dan nog wat waar ik het niet kan lezen. maar zijn wel allemaal ponys.
ik weet alleen niet hoe je hier filmpjes plaatst.

LiiSz_lOver

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-07 18:11

Ik heb gister ook gereden in Heino dressuur 206 stond ik eerste springen was ze helemaal niet aan het opletten 2 balkjes en 3 tijd. Cross foutloos alleen niet binnen de optimale tijd.
BerdientJ heb je mij ook nog gezien? moest 2 na muriel starten in de rood... viel er bijna af misschien kan je dat herrinneren??

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-07 18:45

ulrieke schreef:
Heb ook in Heino meegedaan. 't was onze 2e cross samen. Had 192 punten met dressuur, een balkje met het springen en een foutloze cross maar niet binnen de optimale tijd rond gecrossd.
Nu was ik benieuwd hoe hoog ik geeindigd was. Ik zag dat op startlijsten.nl dat er uitslagen stonden
alleen niet van de B paarden. Heeft iemand toevallig de uitslagen in bezit van B paarden ring 4?

Ik kon maar 1 paard uit je profiel halen waar mee je B crosste. Dus ff op die naam gezocht en zie de naam Renate van Helvoort erbij staan. Als je dat bent, was je zesde. Maar ja geen idee hoeveel prijzen er waren.

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-07 21:28

Aan de naam van de paarden te zien en de woonplaats is het idd Renate. Leuk dat jij ook op Bokt bent Renate!
Ik ben de vriendin van Lex.... Knipoog

mriell

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-07 21:35

Jolienn schreef:
sprinGcrack schreef:

alleen als je niet kon wachten op je foto's en je je startnummer hebt doorgegeven.. op http://www.berkenruiters.nl ( iig de site vd berkenruiters Tong uitsteken )

verkeerde site Bloos!

het is WWW.DEBERKENRUITERS.NL !

Tong uitsteken

mriell

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-07 21:40

ik heb natuurlijk ook meegedaan aan de cross..
ik had ene thuiswedstrijd en woonde tegenover de dressuurbanen Knipoog
mooi dichtbij dus Haha!
ik had een super wedsrdijd ! met dressuur had ik 197 punten Haha!
springen foutloos .. en cross ook foutloos en binnen de tijd Haha!
monty ging zoooo super en lekker hard Haha!
lekker rustig aangedaan by het water want zag dta ik nog genoeg tijd had..
moest tussen de 4.00 en 4.20.. en ik zat op 4.09..
mooi uitgeteld dus Haha!

uitslag.. ik was 1eeeee Haha! Haha! Haha!

de uitslagen staan er nu wel goed op Knipoog

en foto's komen hopelijk deze week op de site..
ze zijn nog even aan het kijken hoe ze het gaan doen met bestellen enzo..
maar komt wel goed !

op naar 2008 Ja

mriell

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-07 21:42

en volgende week nog clubkampioenschappen...
ook hetzelfde als de sgw..
dus mooi weer crossen Haha! Haha!

ulrieke
Woonplaats: een klein dorpje vlak aan de Maas in 't Brabandse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-07 22:55

Ja idd ben ik Renate. Ik zag dat nu op startlijsten dat wel alle uitslagen stonden.
Ben knap 7e geworden.

enny

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-07 14:45

mriell schreef:
en volgende week nog clubkampioenschappen...
ook hetzelfde als de sgw..
dus mooi weer crossen Haha! Haha!

Voor mij niet hoor, ging gister even in stap de cross door en toen zat Kuri al te springen. Als het goed is gaat Kyra nu met haar de cross in en dan mag ik gewoon dressuren en springen Knipoog Hoop wel dat het weer beter wordt...

Jolienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-07 19:56

Ik zal mijn verslagje ook nog even maken. En sorry voor de verkeerde site Knipoog Heb half gesprek afgeluisterd Tong uitsteken En die jongen bij de foto's zei iets van; op de site van de Berkenruiters.. Maargoed Tong uitsteken

Het begon gelijk goed, op de A28 was een ongeluk gebeurd, en we reden RECHT de file in.. Baal baal.. Na een half uur stil te hebben gestaan eindelijk, we konden verder!
Toen we aankwamen alles race race, en supersnel, en ik heb al zo'n heerlijk stresspaardje, dus dat zal lekker geholpen hebben Lachen Parkeerwacht had geen contact met ringmeester, en ook geen nr van de organisatie, dus maar heeeeeeeel snel opgezadeld & omgekleed en hopsa, naar het dressuurveld, ZONDER nummer.. Dus naar de ringmeester, nummer 104 zat er al in, en we moesten maar even aan nummer 105 vragen of die ook nog voor wilde dan. Nou, dat wilde ze wel ( Gelukkig Lachen ), toen gelijk naar de jury, of hij het oké vond, dat ik wegens omstandigheden zonder nummer reed, ook dat was gelukkig in orde. Nouja, van dat kwartiertje inrijden, werd paard niet bepaald beter van.. Ze was hartstikke druk, en bovendien moest ze hengstig worden ( daar lijkt ze nogal last van te hebben ofzo, want als ze het moet WORDEN is ze heel vervelend, en als ze het is, doet ze weer gewoon normaal. ) Nouja, niets mee te beginnen, pakte met inrijden om de minuut, links, rechts, links, rechts vast.. Mja, niet te veel op reageren en vriendelijk blijven in de hand met veel been Tong uitsteken Toen moest ik de ring in, toen pakte ze fijn beide kanten het bit vast, dus heb er maar het beste van gemaakt, heel erg onder het tempo, zodat ik nog een klein beetje kon sturen. Punten die normaal goed waren ( middenstap bijv. ) gingen nu ook bagger. Toch weer, ( zoals alle andere 3 crossen ook ) 165 punten, terwijl dit echt de slechtste proef was, en in Maarsbergen meer op dressuur dan op cross manier werd gejureerd.. Tong uitsteken Erg constant in de dressuur dus Tong uitsteken Paard weer op de vrachtwagen gezet, ander shirtje aan gedaan en de cross gaan verkennen Lachen Erg leuk Lachen Leek best mee te vallen, die krappe paadjes en bochten..
Weer terug omgekleed in cross outfit, paard ingepakt en opgezadeld, en lekker inrijden voor het springen ( want ja, los was ze niet Tong uitsteken ) Wilde eigenlijk het andere bit er in doen, maar vergeten! ( Ophaalbitje, dan heb ik meer te vertellen, & je mag er mee springen en crossen, alleen helaas geen dressuur ( net waar ik m t hardste nodig heb Nerd ) ) Losrijden was ze natuurlijk weer hartstikke druk en gespannen, dus maar gewoon gaan springen, dat ging hartstikke fijn Lachen In de ring ook, ze liep super, alleen ik liet bij hindernis 9 een steekje vallen, door te vroeg naar voren te gaan, maar ze maakte braaf een kriebelpasje bij, en heeft alles laten liggen Lachen Dus foutloos Haha!
Toen richting de keuring, was helemaal goed, hartslag 54, ook op het harde regelmatig. Dus richting het inspringdinkie, daar was het echt drama.. Zo vol, zo veel mensen, en paarden die op een tempo stapen dat ik zo iets had van, zelfs een schildpad gaat nog harder Nagelbijten / Gniffelen Echt, poeh, en ik de hele tijd maar inhouden, terwijl ik dr net een beetje wilde laten ontspannen.. Toen maar wat gaan springen, ging ook al niet geweldig, dr was zo'n paadje rechts, wat zeg maar een soort van naar de stijl in het midden liep, daar was iemand ingegaan, en ik kwam na het oxertje aangegaloppeerd, om de stijl in het midden te gaan springen, komt er ineens iemand uit dat zijpaardje crossen, bijna boem, ging gelukkig goed, daarna maar paar keer het pad naar het inspringen gelopen.. Daar kon ze wel ontspannen Lachen Toen ik terug kwam mocht ik naar het veld Lachen Ook daar kon ze lekker ontspannen Lachen Nog 2 voor me Lachen Nog 1, nog 1 minuut, 10, 9, 8 ( oliebol ga dat stomme starthok in paard! ) 7, 6, 5, ( jaaa,, nog 1 stapje! ) 4, 3, 2 ( jaa we zijn in het starthokje! ) 1, go! En weg waren we Haha! Gelijk lekker tempo er in, en ze galoppeerde gelijk aan ( dat was ook nog wel een probleempje Tong uitsteken ) Het bos in, oops, de paadjes lijken nu ineens wel een stuk smaller! Help, mn knieën!!! ( Fijn hea, zo'n paard! ) Toen kwam ik bij hindernis 10 aan ( de laurierheg ) ging goed, daarna het opsprongetje, we hadden met lopen keurig de bordjes gelezen wat er aangepast zou worden ( nouja, we, vooral mn moeder ) en volgens haar zou er niets aan de vlaggen veranderd worden. Dus ik stuurde netjes op het midden aan, zie ik op het laatste moment dat ik bijna in confrontatie kwam met het rode vlaggetje. Hadden ze dus toch de vlaggen verplaatst! Erg fijn. Gelukkig kon ik Samorette nog net op het laatste moment omstellen naar links, en sprongen we aan de goede kant Lachen Pfiew.. Het boompje er achter ging ook goed, alleen daarna bijna tegen een boom geknald vanwege heftige omsturen, maarja, kan gebeuren. Daarna ging alles weer vlekkeloos Lachen Het water stond ze even stil, klein tikje mee op de schouder en wat stem erbij en toen stond ze er in Lachen Hele leuke foto van overigens Knipoog Gelukkig mag je in de B twijfelen Lachen Ze stapte niet achterwaarts, dus een weigering was het niet Lachen En toen kwamen we terecht, op het allersmalste bochtigste paadje naar de laatste hindernis, pfff wat heb ik zitten zweten zeg, help, m'n knietjes, arme arme knietjes Tong uitsteken Maar het ging goed, ze reageert gelukkig erg braaf op been hulpen, dus ik kon sturen met mn benen. & over de finish!!!! Pling Wel een hele poos te laat.. Maar dat vond ik niet zo erg Lachen Ik was erg tevreden ( liever te laat dan net als dat meisje waar de cross voor stilgelegd was tegen een boom knallen, zo;n slim paard heb ik wel nl. ) Hoewel ik nog niet naar de einduitslag heb gekeken, ben ik erg tevreden, en het is erg jammer dat mn dressuur niet wat beter is, want anders zou ik wss wel hoger in het klassement eindigen, maarja, ze heeft nou eenmaal een hekel aan dressuur Haha!