Lekker dollen in de wei

sliding stopje oefenen

mijn vriend even de stuipen op het lijf jagen

YOEHOEEEEEEE

voetjes van de vloer

Ik ben heeeeel imponerend!

Zo mooi genoeg?

Dan ga ik nu weer eten
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Hoe gaat het met rijden?
Wranglerbutt schreef:Prapa wordt errug knap Deborah!!Hoe gaat het met rijden?
Klaasje schreef:Ze wordt mooooi!
Ben benieuwd naar rijfoto's!
PeppySan schreef:Wranglerbutt schreef:Prapa wordt errug knap Deborah!!Hoe gaat het met rijden?
Ze gaat echt super!
Ze reageert heel snel en is echt willing to please.
Als ze snapt wat je wilt, dan voert ze het uit.
We doen maar 2 of 3 keer in de week een 20 minuutjes werken, maar de snelheid waarmee ze dingen op pakt is echt geweldig.
En ze schrikt nergens van! Een krakend plastick zakje is toch geen reden om weg te rennen, die moet je gaan bekijken! Zo loopt ze ook zo op een grote vissersparaplu af om te kijken wat erachter zit.
Echt heel grappig.
yerry schreef:jeempie is het nationale foto maak dag ofzo???![]()
of zit iedereen in het mais verstopt om mooie kiekjes te maken??![]()
maar prapa wordt steeds mooier!
sta je lekker te grazen komt dat jonge grut op je afstormen. Maar goed dat pragpa onder zadel zo super braaf is
.
met mijn nieuwe zweetdeken (zelf gemaakt) alleen speelde de wind constant met de deken. Dus er is uit eindelijk maar 1 van de 18! foto's gelukt.
Moet maar weer wachten op de volgende nationale foto maak dag denk ik. Jeddah schreef:yerry schreef:jeempie is het nationale foto maak dag ofzo???![]()
of zit iedereen in het mais verstopt om mooie kiekjes te maken??![]()
maar prapa wordt steeds mooier!
Heb jij dat bericht niet gehad dan Yerry?? Hmmm.. is het comite nationale foto maak dag weer in gebreke gebleven..
Vera schreef:Wat een prachtig paardje is het toch!
Wat voor kleur is dit nu? Buckskin roan??
spatter schreef:ik heb niet zoveel met effe paardjes zonder vlekken maar deze vind ik wel zo'n gaaf kleurtje hebben![]()
ze ziet er super uit!