Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
en de cross was foutloos, wel met 2 alternatieven en een hoop tijdfouten, maar ze pakte heel fijn aan. Vooral hindernis 4AB was voor het publiek spannend
Mag nu ook Z starten, maar eerst nog maar eens een aantal wedstrijden lekker in het M rondsturen en dan zien we het volgend jaar wel weer.
), maar die was voor een ander startnummer. Er waren volgens mij 3 combinaties die die val kado kregen en het meisje wat echt gevallen was stond 1ste op de voorlopige lijst.
? Groeten, Paul
) en daarna Bathmen. Misschien nog een crosslesje en dan moet het goed komen
dus te prutsen waardoor ik een rot afstand krijg en dacht dat hij wel zou weigeren.
. Toch een nare smak geweest die jullie gemaakt hadden
. Ook suf trouwens, dat je een val aangerekend kreeg die er niet was
.
. En voor de volgende keer weet je gewoon dat het paard in elk geval dat soort greppels gewoon doet
.
dacht dat je er alleen morgen zou zijn. Heb ook weer heerlijk bijgekletst en 1 enorme k*topmerking naar mijn hoofd gekregen. Even vriendelijk tegen die amazone gezegd dat als zij wat liever voor haar paard zou zijn, hij haar misschien ook een keer zal helpen
.
.
, had de vestjes en het shirt al in de aanslag, maar kon jullie niet echt ontdekken, heb aan iedereen met wie ik heb staan praten gevraagd of ze ook bokkers waren, maar heb eigenlijk alleen GvdT gezien. Ik zag jou trouwens wegwandelen richting trailer, en toen dacht ik, oh das mooi dan kan ik je toch de spullen nog even laten zien, maar toen wij bij de trailer aankwamen was je al weg
... Morgen ga ik maar met een uithangbord rondlopen ofzo 
.
GvdT schreef:Morgen ben ik er vanaf 9.30. Ga met talida de cross lopen.
kiithos1, ik heb mezelf al gespot. Mooie foto's heeft ze gemaak, ga nu snel een berichtje op haar site plaatsen.
, nou das ook suf 
. De player komt toch ook morgen, ben ik ook wel benieuwd naar