Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Bij onderdelen als pleasure en halter is het niet overbodig om de hoeven mooi zwart te maken. nickjuh schreef:Ik heb een paard met twee zwarte voeten en twee witte achtervoeten.

Maargoed, dat is dus denk ik een kwestie van persoonlijke smaak. Misschien ook niet geheel verstandig als ik bovenstaande reacties lees, maar ik ben er nooit lager om geplaatst. Ik heb tevens ook chaps met franjes en flodderblousen (ja, hebben mannen een andere keus?
).
Ik heb bij mannen tot nu toe idd alleen franjechaps gezien. Heb het ook in de pleasure e.d. eigenlijk nooit als storend ervaren, terwijl ik lange manen oid in de pleasure wel weer een big nono vind.
Hoe het eruit ziet is de finishing touch en heeft ZEKER invloed op je plaatsen, maar het voert nog altijd niet de boventoon denk ik dan maar 

er niet zo makkelijk af (ik heb nooit gemerkt dat door 't in de bak lopen m'n hoeflak weg gaat). De haarlak of Ultra d'r over is wel handig om na een uur 'warmlopen' de hoeven vlak voor het in de ring gaan nog even opnieuw te laten glimmen. Maar dat doe ik dus altijd pas op 't laatste moment voor ik de ring in ga... even 't losse zand met een borstel of handdoek wegvegen, haarlak er over en glimmen maar.