Leo (voor vrienden
) staat trouwens niet alleen op stal naast me, maar ook in de wei:
Wij mogen niet samen in de wei, want Leo staat al jaren samen met Milena en als wij samen met die merrie in de wei staan dan ehhhh
en dus
tussen Leo en mij 
En dat terwijl we elkaar eigenlijk best leuk vinden:

Als we maar met z'n tweetjes zijn kunnen we lekker krauwelen en spelen. Leuke gast hoor die Leo! Samen bewaken we alles ook een beetje:

Verder doe ik nu elke dag een werkje met Dick of Sonja. Ook hele rare dingen hoor, waar ik nog niet alles van snap. Van de week moest ik 'freestylen' en ik had echt geen flauw idee wat ze wilden. Dus ging ik maar gezellig bij Dick in het midden van de ruimte staan. Bleek de bedoeling niet te zijn
Afijn, op een gegeven moment kreeg ik door wat ze wilden, en toen deed ik het ook. Met als gevolg dat ze me weer het knapste paard van de wereld vonden (terecht overigens
). Verder heb ik al een keertje aan de longe gelopen, en ben ik van de week ook met Dick door het bos wezen wandelen. Gezellig hoor! Lekker aan het halstertouwtje wandelen naast hem; even een goed gesprek van man tot man
En soms moet ik ook gewoon even een werkje in de binnen- of buitenbak doen. Zoals hier met Sonja:
O en wisten jullie al dat ik vanmiddag voor het eerst meegeweest ben op buitenrit over de Holterberg? Sonja ging op mijn merrie Milena, en Dick ging op mijn rug. Heerlijk bijna 2 uur weggeweest. Heel ver lekker rustig gestapt aan een lange teugel (Dick voelt zich goed thuis op mijn rug ondertussen, dat merk ik wel. Hij zit nu lekker ontspannen en durft mijn teugels lekker heel lang te laten, dat vind ik fijn) en ook lekker een eindje gejogd. Ik vond het allemaal erg leuk en was heel nieuwsgierig naar alles, maar ik heb geen pasje verkeerd gezet, dus ik werd weer superbraaf gevonden en na de rit zo'n beetje platgeknuffeld. Lekker!
O en weet je wat je hier ook altijd mag na het rijden? Kijk maar:

Lekker joh! Vooral alle witte vlakken op m'n lijf probeer ik zo goed mogelijk door de modder te rollen, want dat staat garant voor flink wat poetswerk de dag erna

Zo, genoeg gekletst. Zijn jullie weer even bij met hoe ik m'n eerste 2 weken doorgekomen ben. Ik heb het ondertussen voor elkaar dat ik bij aardig wat meiden favoriet ben (ik hoor ze af en toe zelfs kibbelen over wie mij naar de wei mag brengen, ha! Net of ik zelf de weg nog niet weet. Maar ach, je doet iemand graag een pleziertje he dus dan mogen ze m'n touwtje wel even vasthouden
) en dat Dick en Sonja maar ook Leo en Milena aardig gek met me zijn. Nu ga ik even verder met m'n favoriete klusje hier. Tja, iemand moet het netjes en kort houden, toch?
Tot de volgende keer!

)