Zaterdag gingen we weer kijken met als resultaat dat we met een gloednieuwe trailer thuis kwamen
Ben er echt heel blij mee! Wat vinden jullie ervan. Het is iets heel anders dan de 2paards trailers die ik in Nederland gewend was.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ja ze zijn een beetje anders dan hier in Europa maar lijkt me toch wel lekker voor de paarden met de temperaturen daar bij jullie.rina schreef:Wauwie mooi dingJa ze zijn een beetje anders dan hier in Europa maar lijkt me toch wel lekker voor de paarden met de temperaturen daar bij jullie.
Heb je er ook een zadelkamer oid voorin zitten???
floppie44 schreef:ja hij is wel mooi
ziet er ook groot uit.
Hoeveel paarden kunnen er in??
Klaasje schreef:Wóów, doe maar luxe Peggy! Prachtige trailer en lijkt me heerlijk idd voor de paarden!
Loretta schreef:Dat zijn nog eens enorme trailers, ze lijken me wel stabiel.
Die zie je hier echt bijna nooit. Hebben ze bij jullie in Amerika ook wel van die kleine trailers als wij hier hebben.
Ze zijn of heel groot, of te klein (mijn ervaring dan). Maar die ruimte in deze trailer vind ik wel fijn, zeker voor een paard die kleine ruimtes eng vindt.
jeanette schreef:Wat een mooie trailer. Heb je misschien ook een foto waarop je kunt zien hoe je het paard laadt?
jeanette schreef:Graag ben ik erg benieuwd naar. Ik vind het een schitterende trailer. Hoe breed is de trailer wel niet?
jeanette schreef:Dat is ook de reden dat ik er zo nieuwsgierig naar ben
Daantje1981 schreef:Dat is wel een hele mooie!!
Als ik zo brutaal mag zijn, wat betaal je nou voor zo een trailer??
Je hoeft niet het precieze bedrag te noemen hoor!! Maar gewoon in vergelijking met NL.